vrijdag 24 december 2021

Lieve Kerstgroetjes


Dit lieve engeltje haakte ik voor een kerstswap voor "gek op haken" waar ik lid van ben.
Met veel plezier heb ik hieraan gewerkt en het leuke is dat het een gratis patroon is.

Je vind deze op de website van "CuteDutch"
Klik HIER om naar het patroon te gaan.

Deze dagen rondom kerst en oudejaarsdag ben ik altijd aan het mijmeren over het afgelopen jaar. Hoogte/diepte punten, leermomentjes, dierbare herinneringen.
Ze zijn allemaal aanwezig dit jaar en komen opnieuw voorbij. Een gek onbestemd gevoel overheerst toch het meest bij mij.
De impact van alle coronaperikelen spelen daarin een grote rol.
Het jaar is gevoelsmatig omgevlogen, terwijl ik tegelijkertijd eindeloos aan het wachten ben wanneer "het" (de corona ellende) voorbij is.
 Gelukkig zijn we dit jaar gezond gebleven en hopelijk blijven we dat ook.
We hebben beide nog steeds ons werk mogen behouden, iets waar we zeker heel erg dankbaar voor zijn.
Ook de dochter lijkt zich aan te passen en haar weg te vinden, wat soms niet eenvoudig is wanneer in de bloei van je leven staat. Ik ben trots op haar!

Zelf bemerk ik een grote verandering in mezelf, wat ook niet altijd even gemakkelijk is.  Ademhalen en even stilstaan bij wat het is / wat ik voel en loslaten.
Met dat laatste heb ik nogal wat moeite.
Vooral het gevoel van "er toe doen" worstel ik nogal mee.
Maar gelukkig ben je nooit te oud om te leren. Komt goed.

Ik sluit af met
'Voor iedereen een fijn kerstfeest.
Een mooi en gelukkig,
maar vooral gezond nieuw jaar!

Proost!

In 2022 kom ik zeker weer terug met nieuwe blogverhaaltjes.

Lieve kerstgroetjes van 
Tertia




 

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief engeltje!
    Toch fijn dat we nooit te oud zijn om te leren ;-) Mooi hoe je terugkijkt op het afgelopen jaar. Niet alleen maar zonneschijn, maar zeker met mooie momenten, zo te lezen.
    Heel fijne kerstdagen gewenst en een creatief 2022. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve engel. En dankjewel voor je mooie kaart nog. Hopelijk heb je een fijne kerst gehad.
    Hele fijne jaarwisseling en een creatief 2022 gewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!