donderdag 7 december 2023

Hexa blommen haken



Vorige week postte ik een foto van deze leukerd op instagram.
De hexagonbloemendeken.

Mensen dachten namelijk, na mijn blogverhaaltje over tekenen en aquarellen, dat ik niet meer haak. Maar niets is minder waar!!
Zoals ik al eerder heb gezegd: de liefde voor haken (aan dekens) zit zo diep, dat gaat niet maarzó over. Dus worden er, af en toe, wat hexa blommen aan deze deken gemaakt.


En zo langzamerhand komt er steeds meer ecru bij de hexagonnenbloemetjes.
Dit kleurverloop, van gekleurde hexagonnen naar semi gekleurde, en uiteindelijk ecru hexagonnen vind ik echt heel mooi. 
 

Ik ben zekers nog niet op de helft, maar ik hoop dit jaar wel een heel stuk verder te komen. 
(een affe deken zal me helaas niet gaan lukken)
Want........ik heb zo iets leuks in gedachten voor het nieuwe jaar.
Binnenkort zal ik jullie vertellen over mijn plannetje :-)

Een kleine teaser.......als je mijn plannetje ook leuk vind, kan en mag je mee doen.

Nou doei.....tot de volgende keer :-P

Lieve Haakgroetjes
Tertia




1 opmerking:

  1. Oei, als het is wat ik denk, doe ik waarschijnlijk mee. Ik had het net met mijn man over de vorige. En benieuwd of het is wat ik denk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!