dinsdag 5 december 2023

Poppendinsdag #2

 


BFF's 

Carolientje (rechts) en Cathy (links) met haar rode lange haren.

Maar Cathy is naar de kapper geweest!
Al heel lang zeurde ze, dat ze net zulke knotjes als Carolientje wil.

Na een grondige was-en knipbeurt heeft ze dan eindelijk ook knotjes!
Ze is er heel erg blij mee ;-)


De ware reden dat ik haar haartjes heb veranderd, is dat die mooie, weelderige bos rode haartjes zo ontzettend zwaar was......ik had dit van katoengaren gedaan en is eigenlijk minder geschikt voor zulke lange haren. Beter om dan acrylgaren te gebruiken.
Maar om praktische redenen heb ik ervoor gekozen om het losse haar te vervangen voor knotjes.
Ook de wimpers heb ik eraf gehaald en nu heeft Cathy een veel lievere uitstraling.
Wat een kleine verandering een groots effect kan hebben, of niet dan ;-)

Lieve haakgroetjes
Tertia

 



1 opmerking:

  1. Leuk hoor! Staat haar heel goed!
    Ik heb direct nog een linkje toegevoegd in de poppendagblog van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!