donderdag 12 april 2018

Nagenieten van de Knit&Knot: Huisje van Katoen



Natuurlijk bezocht ik ook Huisje van Katoen tijdens de Knit&Knot beurs!
Afgelopen februari mocht ik Yvonne helpen tijdens de Handwerkbeurs in Zwolle.
Lees HIER nog maar eens het verslag dat ik erover schreef.

De stand was weer gevuld met het heerlijke Barbante garen.
Ken je het garen al?
In DIT blogberichtje schreef ik een review over het garen.


Maar Yvonne liet me, heel trots, ook iets nieuws zien!!
Een primeur op de beurs, net vers van haar leverancier:

"Chunky Twine Paulina"

Paulina bestaat uit 80% gerecycled katoen en 20% plyester.
Zo'n roll is ongeveer 1 kg en er zit 180-190 meter garen op.
Geschikt voor haaknaald 8-12mm
Chunky Twine Paulina is vooral geschikt voor macramé-techniek, maar kan ook uitstekend gebruikt worden voor het haken van woonaccessoires. 


Paulina is in 8 kleuren verkrijgbaar, check hiervoor de website van "Huisje van Katoen"
Maar weet je wat nou zo tof is.......? 

Ik mag een roll Paulina weggeven!!

Wat je hiervoor moet doen is vrij eenvoudig.
Geef in een reactie onder dit blogbericht welke kleur jij het mooiste vind en je graag zou willen winnen.
Niet verplicht maar wat IK wel erg leuk zou vinden is, wanneer je een Facebook account natuurlijk hebt. 
Zo wordt je gelijk op de hoogte gehouden van allerlei nieuwtjes van Huisje van Katoen.

Reageren kan tot en met maandag 16 april 2018.
Dinsdagavond 17 april wordt de winnaar op mijn blog bekend gemaakt!
Voor degene die "anoniem" een reactie plaatsen, graag je volledige naam en achternaam geven.

Dankjewel Yvonne voor het beschikbaarstellen van dit mooie garen!
Oja....kan of wil je niet wachten tot de uitslag en je wilt toch graag "Chunky Twine Paulina" aanschaffen? Deze kan je bestellen in de webshop van Huisje van Katoen.
Klik HIER om naar de website te gaan.

Lieve Haakgroetjes
Tertia

68 opmerkingen:

  1. Wat leuk, weer een win actie. Mooie kleuren zijn het zeg, vond het nog moeilijk kiezen. Maar ga dan toch voor de naturel white. Al is de beige en grijs ook erg mooi!

    Groet, Maria B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd naar het garen. Zou het graag uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tertia,
    Wat een gaaf garen. Ik zou het graag uitproberen. De mint is super mooi :-).
    Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Nou mijn dochter is sinds vorige week verslaafd an het macrameeën en heeft zelfs al eigen ontwerpen gemaakt... Normaal mens doet er jaren oer voordat men zelf iets durft haha en zij doet het gewoon. Dus ik loot graag mee voor haar!
    uiteraard de pagina geliked en dochterlief daar ook op attent gemaakt. Dan kan ze zelf kijken en bestellen.

    Super toffe actie, dank je wel alvast!

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel:D ik loot inmiddels ook mee!

      Groetjes Nikki

      Verwijderen
  5. Superactie met supermooi garen��. Ik ga voor de blauwe��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf! Ik zou graag de witte kleur willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf wil graag mee doen voor de aqua groen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave give-away. Ik ga voor de mint

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat gaaf en wat een leuke kleurtjes, heb 4 favorieten, moeilijk kiezen. Maar ik denk dat ik toch voor de frisse mintgroene ga. Leuk om er een opbergmand voor mijn garen van te maken.
    groetjes, Ellen van der Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle kleurtjes zijn leuk! Doe graag mee om de kleur Grey te winnen.
    😊

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke actie. Ons huis heeft voornamelijk grijs, oranje en beige tinten dus ik zou in dit geval gaat voor de linen beige. Maar eigenlijk zijn alle kleuren prachtig, behalve geel, daar ben ik niet echt van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke actie! Daar wil ik graag aan meedoen.
    Ik ga voor de ivoorkleur. Maar de beige en mint zijn ook schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga voor de linen beige. Superleuk voor iets leuks in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Keileuke actie dit, ik heb jullie gezien op de knit en knot. Ik zou het ook wel willen winnen, leuk voor mijn dochter van 14 om ermee te beginnen. En mijn kleindochter van 4 is helemaal van het rose. Ik hoop dat de volgende knit en knot jullie er weer bijzijn. Als dan m'n schouder over is nou dan weet ik het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke actie! Ik vind petrol heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marion moerenhout12 april 2018 om 12:09

    Ik vind het een superleuke actie. De beige zou top zijn in mijn huisje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er heel mooi uit dit garen, en zou het graag een keer proberen. Zelf zou ik voor de kleur wit gaan om of iets van macrame te maken of een dreamcatcher. En mocht het me bevallen dan heb ik nog een poef die opgeknapt mag worden dus dan zou ik doorgaan op een ander kleurtje daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh, jeetje, ik heb het echt zo druk gehad op de Knit & Knot dat ik niet eens even gedag heb gezegd tegen Yvonne en haar garen niet heb bewonderd. Sorry Yvonne!! Dank je Terray, dmv je blog te lezen heb ik het gevoel dat ik toch nog een beetje contact met haar heb gehad!
    Ik doe graag mee met de winactie, de grijze kleur past bij mij in het interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een prachtig garen en prachtige kleuren. Supergave actie. Ik zou voor de pink light gaan, daar wil ik een mandje van maken. Past goed bij mijn interieur.
    Gr Kirsten Langen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige actie, ik zou graag de grey willen winnen om een mand voor mijn garen te kunnen haken

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke actie. Ik zou dit garen eens graag uitproberen en dan liefst in de lion yello. Een sierkussen in deze kleur past perfect in mijn net geschilderde inkomhal.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi garen....het maakt me erg nieuwsgierig om er iets moois van te maken.
    De kleur dark grey is mijn favoriet!

    Groetjes,
    Corry de Mooij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. karin van den Hoven12 april 2018 om 12:33

    wat een leuke actie en wat een leuk garen. ik zou graag een mand op de kamer van mijn kleinzoon haken voor zijn 1e verjaardag. dus de zachtgroene graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke aktie. Ik heb gelijk gekeken op de site van huisje van katoen naar de verschillende kleuren. Ik zou graag de kleur petrol willen winnen. Ik zou dan van deze kleur een wandhanger willen haken.
    Groetjes Marion de Ruiter-Kok

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zou het graag proberen in de kleur Dark Grey

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk! Ik ben sinds kort aan het macrameën geslagen en ben er al helemaal aan verslaafd! Ik loot graag mee voor de Paulina Grey :D

    Ik volg inmiddels ook de fb pagina!

    Groetjes Nikki Spieker

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik doe graag mee en grijs lijkt me super, kan ik wel iets leuks van haken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke blog.�������� Maar nog leuker is deze cadeau actie ☺ heel graag ( als ik wordt gekozen) zou ik wit of is het ecru willen? Dan past het in alle interieur. Wel zo handig. Succes met uw blog en vriendelijke groetjes Monica Heeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuk!! Ik doe graag mee voor de crème kleurige!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Corrina van der Kaden12 april 2018 om 13:24

    Mooi garen voor een macrame werkstuk! Ik zou graag de blauwgrijze kleur willen.
    Corrina van der Kaden

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat bijzonder gerecycled garen, ik hoop dat vaker te gaan zien. Mijn favo kleur is linen beige. Past mooi bij mijn interieur. Ik zou er een mooie mand van kunnen haken.
    Groetjed Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Topactie zeg. Ik vind niet alleen de garens van Huisje van Katoen geweldig, maar ook de patronen van hun hand. En de kleuren, die maken het heel moeilijk om te kiezen, ze zijn allemaal zo gaaf. Ik zou voor nu gaan voor Petrol, zodat ik iets moois kan maken voor iemand die accessoires in huis in petrol kleur heeft. Macrameeën heb ik heel lang niet meer gedaan, het begint nu wel weer te kriebelen om ook dat weer op te pakken.
    En nu maar duimen ;-)

    Marjolein Schuurman

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke win Actie. Ik doe graag mee voor de donkerblauwe kleur. Mooi voor wat kussens voor op de bank.

    Met vriendelijke groet
    Kim Grondman-Tönis

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oooh, gave actie en mooi garen! Ik zou voor dark Grey gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat n mooi katoen is dat. Ik vind de linen beige van Pauline erg mooi. Het zou leuk zijn om die te winnen op mijn verjaardag 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke gekleurde actie . ik ga voor de dark grey.
    groetjes Anneke Kostwinder

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat Superleuk! Als groen-verslaafde ga ik graag voor mint

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Tertia,
    Wat een leuke win actie!! Ben super benieuwd naar dit garen en de kleuren zijn prachtig. Ik zou de Natural white heel graag proberen!
    Groetjes
    Mariska van der Neut

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat supoer gaaf...ik ga voor rosé....en ik ga heeeeel hard duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Esther Veenstra12 april 2018 om 15:42

    Coooool, graag de petrol,naast het groen in mijn huis nu een petrol kleurtje.
    En.... het zou een mooi verjaardagscadeau zijn, ben nl de 18de jarig ��

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Als ik zou mogen kiezen zou ik heel graag de petrol willen, wat een mooie kleur! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuk idee dit blogspot. Voor mij helemaal nieuw.
    Ik zou graag voor de mint groene bol gaan. Ik hou van frisse kleuren .
    Mijn naam is Diana Lamberts

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ja, dat garen zag ik op de beurs, maar vond het te zwaar om mee rond te sjouwen, soms is het handiger om te bestellen.;-)
    Als ik zou winnen dan kies ik de petrolkleur.
    loesje uit Eindhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben dol op dik katoen, zo leuk voor het haken woonaccessoires. Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik gaan voor de lichte tint grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. De oker, petrol, roze, taupe zijn geweldig ow en de mint ook natuurlijk!!
    Ik wil winnen winnen en snel aan een Macrame hanger beginnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Supertof, ik ben fan van het garen van huisje van katoen en ben erg benieuwd hoe het nieuwe garen haakt. Ik zou de oker kleur kiezen 😃 Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zojuist even rondgesnuffeld op de fb pagina van Huisje van Katoen.. wat een prachtige garens zijn daar te vinden zeg!
    En dan een super give a way hier op jou blog Tertia... met een rol OKER haakgaren zou je mij heel blij maken :-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super leuk ik ga voor de oker

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Met mijn lievelingskleur petrol zou je me helemaal blij kunnen maken. Vast gaan dromen wat ik zou kunnen gaan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Met natural white kan ik alle kanten op maar alle kleuren zijn beeldig! Groetjes, Karin Fonken

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zijn allemaal zo'n mooie kleuren en schitterd gasten zag ik op de beurs.. Zelf good ik van taupe, dark grey, ivoor, petrol. tja zal beton heerlijk zijn om te verwerken
    Groetjes Jenny van der Steen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow, wat een mooi garen!! Als ik win, zou ik graag de grijze willen. Staat mooi bij onze redelijk nieuwe bank.

    Wilma van den Berg

    BeantwoordenVerwijderen
  53. O, wat gaaf!!! Ik zou voor de Natural White gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Als ik jouw berichten lees over de k&k beurs in Tilburg is het maar goed dat ik niet gegaan ben,,,. Haha, ik was vast veel in de verleiding geweest. Wel Superleuk dat je dit garen mag weggeven!
    Ik zou graag voor beige gaan of natural while of...of
    Moeilijk kiezen met al die leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Nog niet mee gewerkt maar al heel veel over gehoord.
    Dit staat nog op mijn bucketlist

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dit garen ken ik nog niet maar ze heeft ook bobiny garen en daar heb ik al eens iets van gemacrameed. ?? schrijf je dat zo? Nou ja ik zou dit garen ook wel willen uitproberen en vind heel saai natural white wel een mooie kleur voor de zomer.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dit lijkt me heel mooi garen om een keer uit te proberen! Groetjes Elsbeth verschoor

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat mooi! Ik wil graag mandjes voor m’n plantjes haken, en in Lion Yellow of Petrol zouden die heel mooi hier in huis passe !

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuke actie en wat een leuke blogs schrijf je. Ik vind de witte erg mooi. Ik volg met veel plezier jouw beurs ervaringen. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Volg je blog en staat zelfs in mijn favorieten. Altijd zo'n lekker ontspannen momentje om even weg te zwijmelen met je haakavonturen. Dit garen wil ik wel eens proberen. Heb nog windlichten staan die wel een nieuw hoesje willen. Groetjes c. Verheul

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Het Barbante-garen ken is. Het ziet stoer en wat stug uit, maar is toch heel soepel te verwerken. Op de Handwerkbeurs mocht ik jouw mooie kussen bewonderen in de stand van Huisje van Katoen.
    Zou het garen graag uitproberen in de kleur Petrol.
    Fijn weekend verder. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Reinette Verveer15 april 2018 om 11:50

    Via de mail zag ik deze win actie. En wat een prachtig garen is dit ook weer. Van de week besloten dat de baby kamer deels met mint tinten wordt ingericht qua accessoires. Graag zou ik dan ook de kleur mint willen winnen. Om mandjes mee te haken. PS. Wat is het toch genieten om via jouw de verhalen en producten van de knit en knot beurs te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Caroline Engels16 april 2018 om 12:50

    Dit garen staat nog op mijn lijstje om aan te schaffen.
    De dark grey staat mooi in mijn huisje

    Groeten
    Caroline Engels

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat supertof dat je een rol mag weggeven. Ik vind ze echt helemaal geweldig en allemaal super mooi maar ben toch gezwicht voor de roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat mooi! Ik wil graag mandjes voor m’n plantjes haken, en in Lion Yellow of Petrol zouden die heel mooi hier in huis passe !
    HolidayPalace

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!