woensdag 11 april 2018

Nagenieten van de Knit&Knot: Wendy's Home Collection


Wie kent Wendy nou niet?
Heel bekend van het gratis patroon "Wendy's Heerlijke Omslagdoek"
Klik HIER om naar de website te gaan, waar je deze omslagdoek alsnog kan downloaden.

Zo tegelijkertijd betraden Wendy en ik de Knit&Knot beursvloer.
Het was een warm hallo en een fijn weerzien.
Want wist je dat Wendy en ik mekaar al heel lang "kennen" 
Nog vóór de tijd dat we besmet zijn geraakt met het haakvirus!
Iets met quilten enzo....maar voor beide is gebleken dat quilten toch niet helemaal ons ding is ;-)


Tijdens de Knit&Knot dagen (alleen op zondag) gaf Wendy een Masterclass "Keep it simple" haken.
In deze Masterclass ging je mee op reis in haar creatieve wereld van kleur, mooie garen en ongekende mogelijkheden. 
Vanwege mijn eigen drukke programma kon ik helaas niet deelnemen aan deze Masterclass, maar ik heb wel eventjes om het hoekje van de deur mogen spieken ;-) 
En ik kan je vertellen dat het er heel knus en gezellig uitzag!
Wendy was net bezig met het uitleggen van een haaktechniek. Dat deed ze met veel enthousiasme, geduld en een duidelijke instructies.
Ze weet heel goed haar passie voor haken over te brengen!


Natuurlijk had Wendy ook alle gehaakte projecten uit haar eerste haakboek "The spring Collection" meegenomen. 
Je kon deze op de Knit&Knotbeurs in het echt bewonderen tijdens een signeersessie. (ik had mijn boek thuis laten liggen, oeps vergeten :-( )


"The Spring Collection" 
"is een boek vol haakpatronen en inspiratie, waarin de eigen herkenbare stijl van Wendy duidelijk zichtbaar is. In dit boek laat zij je alle mogelijkheden, tips en trucs zien om alle patronen in jouw eigen stijl te maken.
Met haar "Keep It Simple"- methode onderscheidt Wendy zich duidelijk: heldere basispatronen, alle steken in naam helemaal uitgeschreven, waardoor het haakpatroon niet in een puzzel verandert, die je eerst moet gaan oplossen. Van ieder patroon is ook een diagram gemaakt."

Natuurlijk had ik dit boek gelijk besteld toen het uitkwam
En ik moet zeggen dat dit boek tot mijn favoriete haakboeken behoort!!
De sfeer die Wendy heeft neergezet doet mij ietwat "landelijk romantisch" aan en daar hou ik van!
 Lieve zoete (roze) pastel kleurtjes, de bloemetjes en schulpjes, maar ook de eenvoudige patronen spreken mij zeer aan. Een mooi patroon hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn.


Al bladerend door het boek, wil ik bijna alles wel maken wat erin staat *U*
De basis vest vind ik helemaal geweldig!
De boodschappenmand wil ik ook wel maken....dat is toch een "eyecatcher" als je daarmee de markt overloopt én handig om je boodschapjes in te doen.
Ohhhh en het "super simpel sjaaltje" staat ook hoog op mijn wil-ik-ook-nog-maken-lijst.
MAARRRRR het meest mooie vind ik toch wel de dekens die erin staan!!
"You know me" #dekenshakenismijnding
Het garen ligt al klaar voor "Wendy's deken" maar het doosje met tijd hadden ze niet op de Knit&Knotbeurs :-( 

"The Spring Collection" is het eerste boek uit een serie van 4 haakboeken.
Inmiddels is Wendy alweer druk aan het ontwerpen en haken voor haar volgende boek "The Summer Collection" die ergens in het voorjaar van 2019 zal verschijnen.


Maarre....
hoe leuk is het, dat ik één exemplaar van "The Spring Collection" mag weggeven!!

Wat je hiervoor moet doen is vrij eenvoudig....geef een reactie onder dit blogbericht.
Niet verplicht maar wat IK wel erg leuk zou vinden is, wanneer je een Facebookaccount natuurlijk hebt.....
"Like" eventjes de Facebookpagina van "Wendy's Homecollection" ;-)
Zo wordt je gelijk op de hoogte gehouden van allerlei nieuwtjes die Wendy te vertellen heeft.

Reageren kan tot en met maandag 16 april 2018.
Dinsdagavond 17 april wordt de winnaar op mijn blog bekend gemaakt!
Van degene die "anoniem" een reactie plaatsen, graag je volledige naam en achternaam geven.

Dankjewel Wendy voor het beschikbaarstellen van je prachtige haakboek!
Oja....kan of wil je niet wachten tot de uitslag en je wilt toch "The Spring Collection" in je bezit hebben? Deze kan je bestellen in de webshop van Wendy's home collection.
Klik HIER om naar de website te gaan. 

Lieve Haakgroetjes
Tertia

56 opmerkingen:

  1. Hoi Tertia, Gezellig verhaaltje heb je weer gesschreven!! Heel leuk en ik reageer toch ook op deze winactie. Het lijkt me een ontzettend leuk boek. Ik ga ook direct even op haar site kijken. Groeten Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuke prijs, zou fijn zijn om te winnen, ik like al op fb wendy , nu duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat leuk.ik heb Wendy zondag even kort gesproken in Tilburg:)
    Yeti0310@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tertia, Kan me helemaal voorstellen dat je een klik hebt met Wendy. De warmte en gezelligheid die ze uitstraalt in haar persoonlijkheid en handwerk zie ik ook bij jou terug. Wendy's boek is ....GEWELDIG! Staat bovenaan mijn wensenlijstje, zou het zeker graag winnen ;)! Groetjes, Anita Laros

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is jou blog heb het gelezen en voelde de passie..tuurlijk doe ik graag mee met de actie met veel plezier zelfs
    Op de site van Wendy kom ik regelmatig
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey tertia,
    Oh, wat gaaf dat je dit boek weg mag geven. Hij staat al sinds die uit is op mijn verlanglijstje. Zulke mooie projecten staan erin. Ik ben heel benieuwd. Ik ga duimen :-).
    Fijne woensdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gerry Doppenberg11 april 2018 om 09:48

    Dat boek zou geweldig zijn als beginnend haakster zeker belangstelling voor ik heb Wendy al geliket en volg haar op de voet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw leuke blog. Leuk verhaal ik had er ook graag heen gewild. Ik heb veel haakboeken de meeste amigurumi. Het lijkt mij zo leuk om een vest te maken voor mezelf. Sinds januari 16.2 kg eraf. Duimen

    Patty emens
    Pattyvanmeeteren@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet alles er mooi uit, wat er in het boek staat! Ik ben ook een deken-haak-mens, maar begrijp dat ik dan ook aan mijn trekken kom. En een vest wil ik altijd nog maken, alleen nog koudwatervrees. Helpt dit boek.me over de drempel? Ik doe graag mee met de actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke prijs om te winnen. Daar wordt je vrolijk van. Het lezen van je blog is ook altijd een feestje. groetjes en veel "haakjes", Jolanda Pfneisel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me een geweldig boek. Corrie Boin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O zo jammer dat ik niet naar de Knit en Knot kon, ik moest precies al die dagen werken. :-(
    Leuk om nu alle enthousiaste blogverhalen van iedereen te lezen. En jammer dat ik je zoete deken niet in het echt heb kunnen bewonderen. Ik vind m zó leuk!
    Ik maak graag kans op het boek van Wendy, ik volg haar al op FB. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke actie. Volg Wendy al op FB en twijfel om boek te bestellen. Er staan heerlijke patronen in 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke winactie!! Ik had ook graag naar de Knit en knot willen gaan, kon helaas niemand vinden om mee te gaan. Ik heb al heel wat mensen blij gemaakt met Wendy's eerste patroon van die heerlijke sjaal (ineens wilde iedereen zo'n mooie sjaal bij me bestellen). Het zou me super leuk lijken om haar boek te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er een super leuk boek uit, en door jouw enthousiaste verslagje er van nog leuker .
    Gaarne waag jk een kansje !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schrijf je leuk en het boek staat op mijn verlanglijstje. Die komt er nu zeker na het lezen van je blog. Leuk dat jullie al een verleden samen hebben.
    Ik loot natuurlijk ook graag mee.
    Haar pagina liken doe ik al heel lang

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige give-away ik doe graag mee.
    Hartelijke groet, Yvonne Hartink

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ik zou heel graag het boek willen winnen. Heb er vrijdag mee in mijn hand gestaan maar omdat mijn budget zeer beperkt was niet kunnen kopen. Dus hoop op deze manier alsnog in het bezit te mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt me enthousiast gemaakt voor dit boek dus ik maak graag kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke give-away! Doe heel graag mee, ben super benieuwd naar het boek. Wendy's omslagdoek draag ik al een hele tijd met heel veel plezier. Leuk om je verslagen te lezen van de Knit en knot, helaas voor mij te ver weg.
    Lieve groetjes,
    Nienke Brouwer

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jessica schuitema11 april 2018 om 13:10

    Wauw wat lijkt me dat een mooie boek. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja graag kan ik nog mee dingen naar de give away actie��������

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi allemaal, zou graag mee loten om het boek te winnen van Wendy leuke patronen maakt zij.Ik ben lid van Wendy haar site.groeten Hup hup Langras.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als je nog niet verslaafd bent aan haken dan zal je het na het lezen van deze blogpost wel worden en zo een leuk en makkelijk haakboek zal ook wel helpen. Ik wil graag meedoen met deze give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lijkt me een prachtig boek! Ik zie me al buiten haken...lekker op de tuinbank,een mok theeen wat lekkers zoals mijn kleinzoon Thomas altijd zegt.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zou erg leuk zijn om weer een paar mooie projecten te maken uit dat mooie boek en buiten lekker de tijd weg te haken met een kop thee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik heb al veel positieve recensies gelezen over Wendy's boek. Ik ben er erg nieuwsgierig naar geworden. Wie weet kan ik het binnenkort zelf beoordelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke blog en super leuke creaties!! Ik zou graag het boek winnen.
    Haar pagina heb ik net geliked
    Groetjes Steef Aendenroomer

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alleen al voor het vest waag ik een poging, hij is prachtig! En natuurlijk ga ik de pagina liken op Facebook, dan wordt ik op de hoogte gehouden van al het nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijke blogberichtjes weer! Ik vind de stijl van Wendy zo leuk omdat ze laat zien dat je met basissteken hele mooie dingen kunt maken.... Op FB volg ik haar al. Zonnige groetjes😁

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Tertia, ik was dus zo iemand die Wendy nog niet kende. En heb haar ook niet bewust gezien bij Knit en Knot. Maar wat ziet het er ontzettend leuk uit. Ik heb meteen het patroon van de omslagdoek opgevraagd. Leuk!! Natuurlijk lijkt haar boek me ook super...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik volg Wendy sinds kort op haar Facebook account.zij inspireert mij als beginnende maakster enorm. Ik zou het dan ook erg jouw blog was ook erg inspirerend leuk vinden om haar boek te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. "Spring is in the air.."!! En dat gaan we doen als we dit mooie haakboek gaan winnen ;-)Tijdens de Kreadoe hebben we Wendy ontmoet en haar moois mogen aanschouwen..we zijn nu extra geïnspireerd.. mede door het lezen van de enthousiaste blog! X Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dit is zo'n leuk boek. Ik heb hem zelf ook. Toch doe ik nog graag mee aan deze verloting, want als ik win geef ik mijn prijs aan mijn zusje die ook aangestoken is met het haakvirus.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit lijkt me een geweldig boek om te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb geen Facebook, dus liken kan ik niet. Maar het boek wil ik wel graag eens bekijken en vast alles uit maken. Klinkt erg leuk!!!
    Wilma van den berg

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jee, wat krijg je dat toch goed geregeld: alweer iets moois om te winnen. Ik loot graag mee. :-)
    loesje uit Eindhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo tertia wat vertel je het allemaal leuk 😀. Ik volg Wendy al op Facebook en ik loot graag mee voor het mooie boek😃. Groetjes Dini Bleijenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gezellig boek om te winnen :-) Ook mijn vingers jeuken om aan de dekens te beginnen. Lieve groetjes van Karin Fonken

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooi boek. Staat op verlanglijstje. Ik loot supergraag mee
    Groetjes liliane peeters uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ook ik wil graag meedingen naar het boek van Wendy.
    Net als alle anderen maakt het bij het zien al een vrolijk gevoel los.
    Groetjes, Anne Linssen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben ook heel benieuwd naar dit boek die al op mijn hele lange verlanglijst staat vaan haakboeken die ik nog wil. Dus ik doe graag mee met deze give away

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Er lijken mij allemaal leuke patronen in te staan. Met de boodschappentas uit het boek is het veel leuker een handwerkproject mee te nemen naar de vele bezoeken aan het ziekenhuis voor mijn dochter dan een standaard tas. Dus ik doe graag mee aan deze give away

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Tertia, door jou ben ik weer helemaal enthousiast geworden voor haken. Dit boek zou een geweldig cadeau zijn om mijn projecten uit te breiden.
    Groetjes Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk boek lijkt me dit, dat wil ik graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb het boek bij mijn moeder gezien en ik vind het super leuk, zou er dan ook graag een voor mijzelf willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Tertia, zelfs zonder dat ik het boek ken, of ooit gezien heb wordt ik al enthousiast. Zo bevlogen als je bent over de projecten die in dit boek staan dat ik vanzelf enthousiast ben geworden en het dus een enorme verrassing zou zijn als ik dit boek zou mogen winnen. Ik waag dus maar een gokje en doe mee met de give-away. En nu maar duimen. Grts Nelletje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een leuke projecten zou het leuk vinden om het boek te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lijkt mij een ontzettend leuk boek. Geweldig als ik het zou winnen.
    Gr. Margriet Riedijk


    BeantwoordenVerwijderen
  50. Caroline Engels12 april 2018 om 22:12

    Wat een mooi boek. Ik krijg al last van de lente kriebels

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuk boek, dit kende ik nog niet! Wel hart andere boek vahaar. En dan ook nog een kans maken opeen boek te winnen?
    Wie wil dat nu niet?
    Helaas heb ik geen Facebook......

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wie niet waagt... Het lijkt me een superleuk haakboek, ik doe graag mee.

    Groeten, suzanne van baalen

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nog zo'n heerlijk enthousiast verhaal. Zo gezellig om te lezen, Tertia!
    Met dit mooie boek mag je iemand anders blij maken. Wilde alleen even laten weten dat ik je blogverhaaltje weer zo gezellig vond om te lezen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk boek lijkt me dit, dat wil ik graag winnen
    HolidayPalace

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!