dinsdag 10 april 2018

Nagenieten van de Knit&Knot: Wolcafé

Wat een heerlijke reacties zijn er op mijn blogbericht van gisteren geplaatst!
Dank jullie wel, altijd zo leuk om te lezen.
Vandaag en de komende dagen ga ik nog even verder met nagenieten van de Knit&Knot beurs en ik neem jullie mee!


Want tijdens beurs heb ik nog veel meer toffe haakgadgets gespot.
De eerste stand die ik tegenkwam was Wolcafé.
Wolcafé staat eigenlijk wel zo'n beetje op alle handwerkbeurzen in Nederland. Op de KreaDoe heb ik ze weleens gezien en ook de laatste keer tijdens de handwerkdagen in Zwolle. 
En zo dus ook op de Knit&Knot beurs. Ik vind het een heerlijke stand om even rond te neuzen.
Van superleuke (houten) knoopjes tot complete haakpakketjes voor sjaaltjes en portemonneetjes.


Natuurlijk kwam ik ook de haakboeken tegen die Leonie Schellingerhout zelf heeft geschreven.
"Kabels haken" en "Kabels & Structuren haken"
Echt, hele toffe projecten staan erin die uitdagend zijn voor de gevorderde haakster.


Ik spotte ook nog een voor mij, nieuw haakgadget:
Een yarncutter.....oftewel een draadafsnijder-ding.
Ding?? Nou het lijkt haast wel een sieraad!

Je haalt je draad langs de inkepingen en door de mesjes die erin zitten, snij je het draad af. 
Superhandig voor onderweg of in het vliegtuig (check van te voren wel eerst of je dit soort voorwerpen in het vliegtuig mag meenemen)


Maar ik zag nog veel meer leuke hebbedingetjes.....
Allerschattigste portemonneetjes, met zo'n ouderwetse sluiting. Of zijn ze weer helemaal hip!?

Mijn oog viel op dit gave portemonneetasje met een leuke reliëfpatroon.
Het is een kant en klaar pakketje gevuld met garen, portemonneebeugel en het haakpatroon.
 Het patroon is voornamelijk uitgeschreven maar er staat ook een haakdiagram bij.


Super hip toch! 
Casual maar ik denk dat het ook niet misstaat op een jurkje.
Dit pakketje ging ook mee naar huis 
En weet je.....??

Ik mag van Wolcafé een pakketje van zo'n portemonneetasje weggeven!!
Wat je hiervoor moet doen is vrij eenvoudig......geef een reactie onder dit blogbericht.
Niet verplicht maar wat IK wel erg leuk zou vinden is, wanneer je een Facebookaccount hebt......
Like eventjes hun Facebookpagina "Wolcafé" ;-)
Zo wordt je gelijk op de hoogte gehouden van allerlei nieuwtjes rondom Wolcafé 

Reageren kan tot en met maandag 16 april 2018.
Dinsdagavond 17 april 2018 wordt de winnaar op mijn blog bekend gemaakt!
Voor degene die "anoniem" een reactie plaatsen, graag je volledig naam en achternaam geven.

Dankjewel Leonie voor het beschikbaarstellen van dit leuke haakpakketje!
Oja....kan of wil je niet wachten tot de uitslag en je wilt toch zo'n portemonneetasje hebben. Deze kan je bestellen in de webshop van Wolcafé.
Klik HIER om naar de website te gaan.

Lieve Haakgroetjes
Tertia

32 opmerkingen:

  1. Wat is die gaaf! Ik ben niet naar de Knit&Knot geweest maar kan wel heerlijk mee genieten op jouw blog verhalen! :)
    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het yarn cutter ding is ideaal, heb er zelf ook een, geweldig voor in de trein o.i.d. het portemonneetje zou mijn zusje geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!! Het heeft wat weg van die mooie oude knipjes met kraaltjes wat je veel bij klederdracht zag. Ik doe graag mee met deze winactie. Ideaal voor een avondje uit, theater etc. En.... een leuk verjaardagscadeautje ;-)
    Groetjes, Linda Veldman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf portemonneetasje. Ik ben ook niet naar de beurs geweest, maar door jou enthousiaste verhalen krijg ik er spontaan zin in. Groeten Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes allemaal! En inderdaad, die wol snijder, wat een mooi knoopje!
    Het boek kabels haken heb ik ook, eigenlijk nog nooit wat uit gehaakt, maar bij het zien van deze foto's inspireer je mij wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dit tasje! En ik de denk dat ik de volgende keer ook maar naar de knit & knot beurs ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verhaaltjes schrijf je.zo jammer dat Ik afgelopen weekend niet naar de beurs kon maar op deze manier geniet Ik een beetje mee. Ik ga proberen in oktober ook naar de beurs te gaan en alles met eigen ogen te aanschouwen. Ohhh en dat portemonnee tasje wat een dotje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tasje om te maken!!
    Ik ben niet naar Tilburg geweest,maar het ziet er wel erg leuk uit!!
    Wilma van den Berg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om jouw blogs te lezen. Door de cal '14 ben ik aan het haken geslagen. Ik was altijd een breimiep.
    Normaal lees ik eigenlijk alleen en reageer ik niet zo snel, maar dit is een dotje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk verslag van de beurs! Helaas was het voor mij te ver weg.
    Kloppen de data van je give away?
    Ik ben dinsdag 17 april jarig en het zou een super leuk kadootje zijn......
    Fijne dag!
    Groetjes, Caecilia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je oplettendheid, ik heb het aangepast ;-)

      Verwijderen
  11. Annemieke Walraven10 april 2018 om 12:00

    Wat enorm leuk om je verslag te lezen. En wat een schattig tasje/ portemonneetje. Ik geniet de komende dagen nog lekker mee van je verslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schrijf je toch altijd gezellige verslagjes. Super om te lezen.
    Echt een te schattig tasje dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om zo mee te genieten van de beurs.
    Schattig tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ga eens op hun facebookpagina kijken of ze eind april ook in Groningen staan. Lijkt me namelijk een heerlijke stand om lekker te neuzen. Misschien hebben ze dan ook dat leuke pakketje van het beursje wel mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk tasje! Dank je wel voor het meegenieten ��

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuk tasje,ik snap niet hoe ik daar op de knit en knot beurs overheen gekeken heb,geloof het of niet echt niet gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. niet naar knit en knot geweest,maar door jouw verslag toch aan het genieten.Super toch.
    Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super lief dat tastje met zo'n beugeltje doet oud aan. Wat een grappig snij/knip dingetje dat zag ik er niet meteen in,dacht een mooie bedel of zo. Heel speciaal wel.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou wel eens willen proberen om zo'n tasje te haken. Het lijkt me wel moeilijk maar ik ga de uitdaging graag aan dus wil ik ook wel een kansje wagen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow wat een mooi gehaakt tasje, daar wil ik zeker een kansje voor wagen, jammer dat ik niet naar de beurs kon...met jou verhalen neem je ons toch een beetje mee, dank daarvoor groet Cathérine levensgenieter

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hierbij heb ik staan dubben of ik het zou kopen of niet. Ik twijfelde of ik er genoeg haakervaring (2 dekens en 3x Southbay-omslagdoek) voor zou hebben. Zo'n tasje leek me erg leuk om handwerkspulletjes in te bewaren.
    loesje uit Eindhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een snoepig tasje. Echt heel leuk voor een haakdiva als ik haha.. dus ja ik doe graag mee aan de winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig gehaakt tasje met zo,n ouderwets beugeltje. Je zal het maar winnen, zou leuk zijn..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat was het leuk op de beurs!! En nu ik je gesproken heb ga ik nog regelmatiger op je blog kijken!! Ik loot ook graag mee voor dat leuke tasje.

    Groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk tasje, die wil ik wel winnen ;)
    Ik vond de beurs te ver weg, maar als ik jouw verhalen zo lees dan moet ik toch ook maar een keer gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk tasje. Ik heb het ook gezien op de knit en knotbeurs . Maar de keuze was zo groot en je kan niet alles meenemen .
    Maar deze staat zeker op mijn wensenlijstje mijn naam is Diana Lamberts

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk tasje! Haha wat grappig dat je zo’n yarncutter nog niet kende. Ik heb m al jaren.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke ontdekking die yarncutter. Dat tasje is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij hebt heel wat uurtjes zitten typen. Zo leuk om mee te genieten met jouw beurservaringen. Met dit mooie cadeautje mag je iemand anders blij maken.
    Bedankt voor de boekentips. Ik ga eens even kijken. De kabels en structuren geven zo'n mooie stoere uitstraling. Daar houd ik van.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Al een paar keer het tasje bewonderd bij Wolcafe. Fijne wolwinkel waar ik vaak kom voor mijn garens.
    Graag wil ik besloten. Groetjes c. Verheul

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi tasje! Succes met het maken, en wie weet mag ik hem ook maken ;) Groetjes Elise van der Meer

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!