dinsdag 3 april 2018

Ik ga naar de Knit&Knotbeurs en schuif bij de bloggerstafel aan.....maar welke dekens neem ik mee??

Aanstaande vrijdag is het zover!
Dan begint de Knit&Knot beurs in Tilburg weer.

3 dagen lang is de Koepelhal gevuld met heerlijke kraampjes met van alles op haak & brei gebied. Maar ook voor macramé, vilten, spinnen en borduren kan je er terecht.

Ik ben op zondag 8 april aanwezig.
Van 12:00 tot 14:00 zit ik aan de bloggerstafel met een selectie van mijn gehaakte dekens.
En mag je me van alles vragen over de dekens, haken of gewoon gezellig voor een kletspraatje.
Maarre......

WELKE dekens zal ik eens meenemen?
Tijdens de Knit&Knot afgelopen oktober had ik ál mijn dekens meegenomen.
Maar dat was ook een hele zware koffer vol.
En hoe graag ik ook alles wil laten zien, gaat me dat deze keer niet lukken :-(
Ik zal dus een selectie moeten maken.

In ieder geval gaat de Lily Pond deken mee


En één van de Cal dekens lijkt me ook wel leuk?



Maar welke zou jij in real life willen zien??

* de Granny stripes blanket
* Ripple street blanket
* Lossen & Vasten deken
* Last Dance on the beach 
 of de
* oogjes deken.

Kimberley's Cosy Stripe Blanket blijft deze keer thuis :-( 

Ik had zo gehoopt dat de zoete haken&kleur deken af zou zijn.
Maar helaas ben ik nog niet zover.
Misschien dat je ontzettend nieuwsgierig bent en hem onaf ook wel zou willen bewonderen?

Vertel het me....zeg het me!! Reageer gerust op dit blogbericht!

Ik heb 2 handen, dus ik zou zeggen 2 boodschappentassen gevuld met mooie dekens.
Een stuk of 5? 
(want mijn lunch en een flesje water moet natuurlijk ook mee. En mijn haaknaaldenetui, een mijn portemonnee want-je-weet-maar-nooit-wat-voor-'n-moois-ik-allemaal-tegen-kom) 

Kom je ook op zondag, kom je ook naar de bloggerstafel tussen 12-14 uur en kom je ook eventjes hallo zeggen en mijn dekens bewonderen? 

Tot dan en laat me weten......
Welke 5 dekens neem ik mee?

Lieve Haakgroetjes
Tertia 

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je aan de bloggerstafel zit met jouw prachtige dekens. De Lily Pond is echt een topper om te showen. Jouw CAL-deken uit 2015 is mooi voor de voorjaarsbeurs en jouw oogjesdeken is weer heel wat anders en ook prachtig. Ook is het leuk om jouw werk in uitvoering te mogen bewonderen. Is het even stil aan de tafel, dan kun je lekker verder haken.

    Groetjes. Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid om de beurs te bezoeken, maar als ik wel had gekund dan had ik graag de Last dance on the beach in het echt gezien. In elk geval wens ik je sterkte met sjouwen en heel veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier van 't weekend op de beurs!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!