zondag 1 april 2018

De ByClairtjes van maart ;-)

Poefffff.....
En toen was maart zomaar voorbij!

Wat vind ik momenteel de tijd toch voorbij vliegen.
Vrij volle werkweken en/of huishouden dat gedaan moet worden en (te) weinig haaktijd.
Maar op zondag ga ik ervoor zitten hoor!

Elke week een square van de Byclaire Cal, je weet wel, uit de By Claire agenda van 2018.


Ik blijft het heerlijk vinden om deze filet lapjes haken.
Op instagram zag ik al een paar affe dekens voorbij komen.
Wat een mooierds zitten er tussen.
Check de #byclairecal of de #byclaireagenda2018 maar eens. Super leuk om te zien, al die gekleurde filet vierkantjes.


Maar ik blijf er bij dat dit project een echte 2018 haakproject is.
Dus elke maand worden er dan 4 lapjes gehaakt.


Helaas moet ik van februari nog 2 squares haken.
Maar met maart ben ik bij ;-) 


Ik ben nu net thuis van het werk en dus zoek ik heel even een rust momentje op.
Ik ga beginnen aan april :-) 
En jij? Maak jij ook de #byclairecal en haak je dan trouw elke week één square of ga je als een turbo en wil je het liefst in ene keer je deken klaar hebben?
Ik ben gewoon eventjes benieuwd ;-) 

Nog hele fijne paasdagen!
Lieve Haakgroetjes
Tertia

7 opmerkingen:

  1. heb ik nog nooit gemaakt, lukt niet om recht te haken bij mij. chapoo dus voor jou
    zalig passen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem wel willen haken maar heb de agenda helaas niet. Dus geniet ik van jouw knapperd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nogal druk met een paar dekens voor De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld en kan er echt geen andere dekens bij hebben op dit moment! Het is inderdaad wél een leuk project, die #byclaire!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk bezig met 2 andere dekens, maar als ik jouw lapjes zie, wil ik die misschien ook nog wel haken... :-) Ik wens je zalige zondagse haakmomentjes!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tertia,
    Je lapjes zien er super mooi uit. Heerlijk zo'n werkje. Ik heb momenteel nog 4 dekens liggen, en ik kan me de rust niet vinden om verder eraan te werken haha. Te veel kleinere projecten tussendoor.
    Fijne paasmaandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurtjes bij elkaar! Ja, ik haak ook deze cal, maar ik doe het ook echt per maand. Netjes elke maand 4 lapjes. Ik heb de neiging om ook sneller te gaan, maar nee, ik vind het per maand toch echt leuker. Genoeg andere projecten om te haken. Maar deze lapjes zijn wel erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!