dinsdag 17 april 2018

Nagenieten van de Knit&Knot: Feest op mijn blog



Het is alweer ruim een week geleden dat ik bij de Knit&Knotbeurs aanwezig was.
Slechts 1 dagje beurs voor mij, maar het zorgde voor veel gezelligheid en plezier. 
Mooie aankopen en leuke ontmoetingen. En afgelopen week was ik nog volop aan het nagenieten.

Het leek wel feest op mijn blog, met allemaal mooie give aways, beschikbaar gesteld door:
Ik voel me rijk, dankbaar en blij met zoveel leuke contacten in mijn haakwereldje. En het is dan ook super tof dat ik al deze prachtige producten mocht weggeven! Mooie haakspulletjes waar ik zo blij van wordt :-) 

Mijn blogberichten werden massaal gelezen en er werd volop gereageerd.
Super leuk om te lezen en winnaars uitkiezen is dan nog niet zo gemakkelijk.
Het liefst gun ik iedereen zoveel moois.

Helaas kan ik maar een paar mensen blij maken.
De winnaars zijn:

Wolcafé: 
het portemonneetasje
* Pippa's Hus * 

Wendy's Home Collection: 
het haakboek The Spring Collection
* Casa Crea d'Emilia *

Huisje van Katoen:
 roll Chunky Twine Paulina
* Loesje uit Eindhoven * 

Stip & Haak
het patroon van "Schildpad Luuk"
* Hartedeeltjes, Anneke Kuijken *

Aan de Haak: 
3x de tassenspecial (wordt begin juni bezorgd) 
* Diana *
* Lony v/d Bogaart *
* Jacqueline Rietman * 

Van Harte Gefeliciteerd!!!

Ben jij één van de winnaars?
Stuur me dan een emailtje naar:
 tertia "apestaartje" mulder "streepje" olst "punt" nl (fonetisch ivm kans op spammail ;-) )
met je adresgegevens.

Natuurlijk zou ik het super leuk vinden als jullie mijn blogverhaaltjes willen blijven lezen.
Je kan bijv. mijn Facebookpagina 
of sla mijn blog op in je "Bloglovin" leeslijst. 
Zo blijf je op de hoogte van al mijn haakavonturen :-) 

Lieve Haakgroetjes
Tertia

14 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je zoveel weg mocht geven en gefeliciteerd voor alle winnaars!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOoooohhhh, ik heb de tassenspecial van Aan de Haak gewonnen. Wat superleuk zeg !!!
    Ik stuur je een mail Tertia, lieve groetjes, Jacqueline Rietman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jippie, ik heb gewonnen bij je superleuke winacties!
    loesje uit Eindhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke blogposts en giveaways Tertia! Gefeliciteerd aan alle winnaars, geweldig, geniet ervan 💗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet zeker of je mij bedoeld met de Tassen editie van aan de haak. Ik heb je een email gestuurd.

    In ieder geval iedereen gefeliciteerd en heel veel plezier!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Jij bent dé Diana ;-) Ik mail je terug

      Verwijderen
    2. WOOHOOO hahaha dank je wekl, namens dé Diana :P

      Verwijderen
  6. Woehoeeeeee. Wat een bofkont ben ik toch. Wat super leuk. Ik heb je een mailtje gestuurd :-)
    Fijne dag Tertia en natuurlijk blijf ik je blog volgen.


    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk blijf ik je blog lezen!! Die ik al vanaf voor de eerste cal startte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een feestje om al jouw enthousiaste verhalen vorige week te lezen. En geven is minstens net zo leuk als krijgen, dus kan me voorstellen dat het voor jou feest was met als dat moois wat je weg mocht geven. Tot de volgende blogpost!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes! Was ik een paar dagen niet in blogland zie ik dat ik een prijs gewonnen heb! Wat leuk! Ik ga je een mailtje sturen. XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verwennerij. Goed dat al jouw contacten in de Haakwereld je zoveel mensen blij laat maken. Winnaars, gefeliciteerd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk blijf ik je blog lezen!! Die ik al vanaf voor de eerste cal startte!!

    HolidayPalace

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!