zaterdag 27 februari 2016

"Voorjaarsvakantie"

Ik mag niet klagen qua hebben van vakantie......maar oh wat ben ik eraan toe.
Gelukkig ben ik chauffeuse leerlingenvervoer, ik breng/haal kinderen van/naar school.
En nu is het voorjaarsvakantie! 
Wat een heerlijk vooruitzicht dat een week lang geen wekker gaat, maar gewoon wakker worden wanneer ik wakker wil zijn.


Om mezelf een extra voorjaarsgevoel te geven heb ik vandaag bloemetjes gekocht.
Eigenlijk koop ik bijna nooit bloemetjes voor mezelf, maar ik had zo de behoefte aan lente in huis.
En omdat het vandaag zo zonnig was, zijn we ook eventjes naar de camping geweest.
We moesten, zoals we dat elk jaar wel een keer doen, 
even checken of de caravan de winter heeft overleeft. Gelukkig stond alles er goed bij! 


Het aftellen tot het campingseizoen begint kan gaan beginnen. We hebben overigens nog wel werk te verrichten op ons plekje. De tuin moet Nola-proef worden :-) 
 Nola is nog steeds hyper wanneer we buiten met haar zijn en we vermoeden dat ze op eigen houtje de camping gaat verkennen. Aangezien we haar niet constant willen gaan zoeken, moet de tuin dus rondom "afgezet" gaan worden. Maar met alle liefde gaan we dit in orde maken hoor.
Kijk nou zelf......Nola is toch een schatje ;-) 


Ze is trouwens ook gek op mijn lossen&vasten deken.
Een aantal keren vond ik de deken in wording op de grond. Gelukkig knaagt of kauwt ze er niet aan, dus ik denk dat ze deze deken gewoon erg mooi vind :-) 


Inmiddels heb ik week 5 af. De tempo zit er flink in bij deze cal.
Daarom loop ik nu al achter......maar ergens wist ik dit van te voren al, dus wat mij betreft is het oke. Ik haak gewoon lekker op mijn eigen tempo verder. 
Trouwens respect voor degene die al die cals keurig netjes kunnen bij houden.
Ondanks ik bij week 5 ben, begint het al een behoorlijke deken te worden. 
Ik krijg hem bijna niet meer op de foto ;-) 


En ik ben nog steeds helemaal tevreden over de kleurtjes.
Ik wens je een fijn weekend! 

Lieve Groetjes
Tertia

9 opmerkingen:

  1. haha, we waren van dezelfde mening vandaag, ik heb mezelf verwend met een boeket prachtige witte lelies. Hier is de krokusvakantie alweer twee weken voorbij, maar nog slechts vier weken en dan is het alweer 2 weken paasvakantie, ik doe middagtoezicht op de speelplaats en heb dus ook elke keer vakantie als de school sluit ;-)
    Jouw deken word prachtig Tertia, ik vind het helemaal super dat je voor je eigen kleurencombinatie gegaan bent en niet één van originele kleurpaketten gekozen hebt. Ik vind het echt mooi met dat oker als contrastkleur.Geen wonder dat ook Nola er helemaal weg van is. Succes met het Nolaproof maken van de tuin op de camping en verder nog een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heerlijk dat je straks weer naar de camping kunt. Heerlijk genieten van het buiten zijn en beetje luieren. Je deken wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boeket. Ik had het vorige week ook al. Even bloemen in huis voor het lentegevoel. Mooie caravan en jullie zullen straks zeker weer gaan genieten. Nog een fijne koude, zonnige zondag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie. Nog even en jullie kunnen samen met Nola op de camping genieten. Het lijkt me een hondje met veel energie en pit. En alles in de wereld is voor haar nieuw, dus een feest om te onderzoeken.
    Je kunt wel zien dat jij veel dekenervaring hebt. De deken ziet er prachtig uit én je hebt hem zo mooi op de foto gezet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tertia,
    Lekker hoor, een weekje vakantie. Ik heb zelf deze week ook vakantie, heerlijk!!!! Lekker een weekje haken enzo haha. Je lossen en vasten cal schiet al aardig op, mooi hoor. Zelf ben ik nog maar bij week 4 hihi, want er komen soms projecten tussendoor :-). Achja, maakt niet uit, het gaat erom dat het leuk blijft. Fijne vakantie en een fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een prachtige deken! En natuurlijk lekker zacht...heerlijk om op te liggen (of niet, Nola?).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk om te lezen over Nola....en wat een leuk krukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ktrijg je echt zin om lekker naar de campiung te gaan he met dit mooie zonnige weer. Ik ook hoor. Tja die kleine boef moet natuurlijk wel veilig rond kunnen lopen. Ik maar die van mij altijd vast aan een grondpin met een lange riem er aan, dat werkt ook goed zeker als de omheining nog niet klaar is.. Wij hebben geen sta caravan maar een die je kan verplaatsen en dan heb je geen eigen terrein en dan is z;n pin heel erg gemakkelijk. Je deken groeit aardig, mooi hoor!!!
    En je stipwerk is leuk geworden, heb even bijgelezen ;-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!