donderdag 15 augustus 2019

Happy Grannysquareday!!

Elk jaar, op 15 augustus gaat er een Grannysquareday op Instagram viraal.
Vele haaksters posten in hun feed een foto van een door hun gemaakte square.

Deze postte ik vandaag :-)


Eigenlijk speel ik een klein beetje vals, want deze granny maakte ik vorig jaar.
Het is één van de vele projecten waaraan ik ben begonnen, maar die nog afgemaakt moeten worden *U*
Ooit komt de dag dat deze stoere Diamond Square deken in wording klaar zal zijn!!

Wil je meer mooie square's zien en heb je een Instagram account, volg dan

Happy Grannysquareday!!!

Lieve haakgroetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Hey Tertia,
    Wat een leuke square. Ik ben ook bezig geweest vandaag met granny squares, maar die kan ik niet showen. Stt.....
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig stoere granny. Daar houd ik van!
    Ik heb ook wel eens een granny gepost op granny's day. Vandaag niet, maar ik ga straks wel ff een kijkje nemen op IG. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wist ik helemaal niet! Jammer nu ben ik te laat.... ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!