maandag 11 juni 2012

Een luxe probleem

Met enige regelmaat doe ik mee aan allerlei online enquêtes. Gewoon omdat ik het leuk vind....
Deze laat ik dan wel weer uitbetalen vergoeden door waardebonnen. Meestal van Bol.com.
Af en toe een kadootje voor mezelf......vind ik wel verdiend ;-)

Ik heb er nu een paar liggen, dus ik mag iets voor mezelf uitzoeken :-)
Natuurlijk wordt het iets van een quiltboek.
Maar welke zou ik nou eens nemen???

Zo ben ik helemaal weg van jellyrols.....
Zou dit dan een leuke boek zijn??



Je kan "helaas" maar een paar bladzijdes uit het boek zien.

Maar deze lijkt me ook erg leuk




Of deze.....



Maar dit boek heeft volgens mij ook voldoende leuke ideetjes om inspiratie op te doen.





Oh HELP....wat een luxe probleem.

Lieve Groetjes
Tertia

16 opmerkingen:

  1. piep


    zou het ook niet weten, briefjes maken met de titels en eentje trekken???

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een boek van Pam en Nicky Lintott en vind hun ontwerpen erg mooi, maar dat laatste boek ziet er ook heel appetijtelijk uit, ben benieuwd wat je kiest! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker een luxe-probleem, en ik
    kan je niet helpen, want ik ken deze
    boeken niet! De onderste lijkt mij wel
    heel erg leuk...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit ook regelmatig met het zelfde probleem (ik doe ook mee en laat me belonen met boekenbonnen)
    Boek 3 heb ik en is erg leuk en als ik kon kiezen nam ik boek 4 dat lijkt mij een mooi boek
    Ik kan binnenkort weer een boek uitzoeken dus misschien....
    Succes
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gaan voor mix en match tertia, die is zoooooo leuk...maar ja, dan vergeet je meteen de Suzanna weer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, Ha iedereen kiest voor een ander boek en ik doe er nog een schepje bovenop. Ik zou zonder twijfel voor het boek van Mandy Shaw (ik geloof het derde boek) gaan. Waarom? Omdat ik van de omslag het idee krijg dat er verschillende patronen in staan, dus niet alleen quilts. bovendien spreken de kleuren mij aan. Maar ik ga zo ook even bij Bol kijken en mocht ik van mening veranderen dan laat ik het je weten;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tertia,

    Ik ken geen enkel van deze boeken, maar ze lijken allemaal iets te hebben :-)
    Benieuwd wat je gaat kiezen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op www.amazon.co.uk kan je het hele boek inkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Gerda, bedankt voor de tip. Ik heb gelijk gekeken. Je kan meer zien dan bij Bol.com, maar als je lid van de site bent kan je volgens mij het volledige boek zien.
    Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt! ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Jeannette, de Suzanna heeft een verpletterende indruk op me gemaakt ;-) Nee die ga ik niet vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk luxe probleem!
    S6 met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te lezen ben je er toch zelf uitgekomen, uit dit verrukkelijke luxe probleem. Ik wens je alvast veel plezier met je bestelde boek, krijgen we morgen een verslagje van het boek van je keuze?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Smaken verschillen.
    En als je het echt niet weet ... misschien liggen ze ergens in een winkel, zodat je even kunt neuzen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zeker een luxe probleem ik zou zeker kiezen voor de laatste die is volgens mij geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weet niet waarom maar die mix en match lijkt ke wel wat...ik ben ook een lover van jelly rols! Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb die van Mandy shaw , maar dat is meer een doorkijk / bladerboek voor feestdagen ...
    De andere ken ik niet ...
    Ben benieuwd welke je gekozen hebt !
    Mix en Max lijkt me heel gezellig (o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!