zondag 10 juni 2012

Pixlr-O-Matic

Ik MOET het gewoon even kwijt....
Want ik ben echt helemaal lyrisch over een app die ik al tijden op mijn telefoon heb staan.

Pixlr-o-Matic

Ja mijn telefoon en ik zijn eigenlijk onafscheidelijk....Niet alleen bellen, sms-en, whats-appen doe ik ermee.
Maar ook muziekjes downloaden en afspelen, spelletjes waarvan ik wordfeud fanatiek doe!!
Ook veel foto's maak ik ermee, zo makkelijk, want ik heb immers mijn telefoon bijna altijd bij de hand.

Met pixlr-o-Matic, wat overigens een gratis applicatie is, die je dus gewoon kan downloaden op je telefoon, kan je je gemaakte foto's bewerken.

Vintage style, old look, met of zonder frame (lijstje) Een zonnestraaltje erbij of een dirty effect.
Je kan het niet zo gek bedenken...allerlei foto's kan je ermee verfraaien.
Zo heel af en toe plaatste ik al een bewerkte fotootje op mijn log.

Maarja niet iedereen heeft natuurlijk zo'n handige telefoon die alles kan......
En misschien bestaat het al een hele poos??
Maar nu ontdekte ik dat pixlr-o-matic ook gewoon online te vinden is. Dussss met je gewone camera foto's, die je natuurlijk netjes op je pc hebt geplaatst, kan je ook foto's op een leuke manier bewerken.

Kijk maar eens.

Hierbij een foto van een roos (ooit gekregen van mijn man en dat heb ik maar even op een "kiekje" vast gelegd)


"Orgineel"

En hierbij 3 foto's die bewerkt zijn in dit fantastische programma








Maak ook gewone portret foto's kan je leuker maken.
Hierbij een foto van mij heel wat jaartjes geleden ;-)



En de volgende 4 foto's zijn bewerkt met Pixlr-O-Matic










Mocht je intussen ook helemaal lyrisch zijn geworden....

Via deze link kom je bij Pixlr-O-Matic.
Dus nu kan jij ook je foto's op een fantastische manier bewerken en wie weet zelfs gebruiken voor je blog.
Veel succes, tis niet moeilijk, iedereen kan het!!!

Lieve Groetjes
Tertia

P.s....heb je zin in een potje Wordfeud. tmw-nl is mijn nickname ;-) Je mag me toevoegen

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk ik heb het direct geprobeerd
    En ga het ook op mijn telefoon installeren
    Dank je wel voor de tip
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk programma om je foto's te bewerken. Ik ben ook sinds kort met wordfreud bezig en ik heb een abonnement op slechte letters. LOL Alle spelletjes die ik tot nu toe gespeeld heb, heb ik glansrijk verloren. LOL... Ik zal eens kijken of ik je kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee zo'n toestel heb ik dus nog niet, maar heb net zitten spelen met die link en vind hem echt geweldig! Al een foto een oude look gegeven en wat een enig speelgoed! ga zo ook lekker aan de slag ermee, zou ik dan ooit toch zo'n speciaal mobieltje kopen?? Denk het niet, ben bang dat ik dan geen steek meer zet! Maar ik wens je veel plezier ermee en bedankt voor de link! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zo'n telefoon niet, maar ik heb wel met de link gespeeld. Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig, wat kun tegenwoordig leuke dingen doen met foto's.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!