donderdag 14 juni 2012

Sunshine award

Gisteren kreeg ik een prachtige verrassing van Ineke.

Een heuse Sunshine award




Ik voel me helemaal vereerd *U*
Aan deze award zitten wel een paar regeltjes

De regels voor deze award zijn:

-Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen
-Geef antwoord op de 10 vragen
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.


1. Wat is je favoriete dier? Hond
2.Wat is je favoriete getal? 22
3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank? Koffie
4.Facebook of twitter? Facebook
5.Wat is je passie? Mijn gezin, quilten, lezen, geocachen, de stacaravan
6. Krijgen of geven? Beide als het maar in balans is
7.Wat is je favoriete patroon? Geen specifieke, misschien juist de afwisseling van stitchery, appliceren en patchen.
8. Wat is je favoriete dag van de week? Een vrije dag
9. Wat is je favoriete bloem? Roos, Tulp
10.Wat is je favoriete land? Nederland want daar woon ik :-)


Tja en nu mag ik de award door gaan geven aan 10 nieuwe/andere blogs.
En dat vind ik moeilijk....
Want elke blog die ik volg vind ik leuk, heeft zo'n zijn eigen style met zijn eigen dingetjes.
Ik heb daarom besloten om vanaf heden mijn blog "award free" te maken.
Natuurlijk voel ik me vereerd als ik zo'n award krijg.
Maar daarin tegen vind ik alle reakties die ik op een blogje krijg de beste award die ik maar kan krijgen.
Ik hoop op ieders begrip voor mijn keuze

Dus vanaf heden:




Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! en wat mij betreft heb je helemaal gelijk over die awards. mag ik je vragen waar je dat leuke awardsfree zegeltje vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook :o)
    Gefeliciteerd !

    Heb nu eigenlijk dezelfde vraag als quitlodge Gerda ... waar je het mooi award free 'button' gemaakt, gevonden hebt ... (en of er meer andere zijn )
    K heb al gezocht bij afbeeldingen award free , maarre niets gevonden.
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. En ja, het is moeilijk om zomaar een aantal andere mensen te nomineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Gerda en Simone, de award free button heb ik "geript" op het internet, gewoon even googlen op blogaward free en dan zoeken tussen de afbeeldingen. Maar je kan deze "button" natuurlijk nu ook van mijn weblog afhalen. (rechtermuis klik en dan "opslaan als")

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat leuk, zie ik bij jou ook een sunshine langskomen. dat maakt je wel even blij vind je niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!