zaterdag 19 maart 2022

"The Lacy Roundabout Cal" van Kek&Hip


Niet dat ik zo'n druk leven heb, maar soms knipper ik mijn ogen en is er alweer zomaar een maand voorbij. Inmiddels is het Maart en de lente hangt in de lucht! Heerlijk.

Ik heb al heel wat mooie wandelingen gemaakt, nieuwe wandelschoenen zijn gekocht en een super mooie heuse wandel rugzak is ook aangeschaft. Het is een leuke tijdsbesteding

Maar door al dat wandelen, werk en huishouden, schiet het haken er soms wel eens bij in. 

Maar nu ben ik met iets tof bezig!!


Enkele weken geleden liet Claudia mijn een super gave col zien. Ze was het patroon aan het uitschrijven en zat te denken aan een Col-Cal.

Weet je Claudia nog? Voor haar Kreafabriek mocht ik een voorbeeld deken, de"Last Dance on the Beach" haken, wat een leuk haakreisje was dat!

Inmiddels bestaat Kreafabriek niet meer, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.......En dan komt er opeens weer een prachtig patroon uit haar creatieve brein. En omdat Claudia nou eenmaal van delen houdt staat er af en toe een prachtig patroon op haar Kek & Hip blog.

En nu is, afgelopen woensdag, deel 1 van "The Lacy Roundabout Cal" van start gegaan.

Weet je wat zo tof is....ik mocht dit prachtig patroon testen en ik kan niet anders zeggen dat het écht een super leuke werkje is! Afwisselende steken, die af en toe uitdagend zijn, met als resultaat een lekkere, warme, royale wintercol. Heerlijk voor de winter, je kan hem maar alvast klaar hebben ;-)

Kijk dit is mijn 1ste week


Nieuwsgierig geworden?
Check dan eerst even het introductie verhaaltje, daar staat precies beschreven hoe of wat omtrent deze Cal, zoals het gebruikte garen. Klik HIER om naar de blog van Kek & Hip te gaan.

Ik gebruikte voor mijn col Royal van Zeeman in een soort van blauw/petrol kleur.

En wil je nu ook gaan beginnen aan deze leuke Col-Cal!
HIER vind je week 1 op de blog van Kek & Hip.
Je kan gratis meedoen, alleen even garen aanschaffen of je wolvoorraad doorspitten ;-)

Veel plezier met haken, ook namens Claudia ;-)

Lieve Groetjes
Tertia


5 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de tip! Echt een gave col 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een mooie col die ga ik beslist ook maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met al die verschillende steken.
    Leuke haakreis weer! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Tertia,
    Wat een gave col zeg. Heel erg mooi. Vind hem echt super tof. Leuk hoor, een col-cal.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!