dinsdag 8 september 2015

De Crochet Along 2015 is genomineerd voor de "Best Throw Design 2015 award"



Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord.
"The Crochet Awards"

Nu blijken wij, 
de "Dutch" Crochet Along 2015, 
genomineerd te zijn.
Wij dingen mee voor "Best Throw Design 2015 award" !!

Wat een eer.....




Van 13- 19 september mag er gestemd worden.
We zouden het natuurlijk onwijs tof vinden als er massaal door alle volgers van de Crochet Along 2015 gestemd gaat worden op onze "Dutch Crochet Along 2015".
Stemmen gaat via de Facebookpagina van

Volgens mij moet je je registeren maar voor de tijd zal het ons vast duidelijk worden wat er moet gebeuren.

Niet vergeten dus, wanneer jullie ons deze "eer" gunnen.

STEMMEN 
kan van 13-19 september

Dank jullie wel alvast :-) 

Lieve Groetjes 
Tertia

3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd, en uiteraard ga ik stemmen op jullie ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nominatie voor deze award is al een groot compliment, maar natuurlijk hoop ik dat jullie winnen. Dat verdienen jullie echt. Ik ga voor jullie duimen (en als het kan ook stemmen).

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer zeg...en verdiend!.
    Wanneer er meer over geweten is zal ik het op onze ravelry groep zetten... daar zullen er alvast ook voor jullie stemmen..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!