zondag 13 september 2015

Er kan gestemd worden!!



We vonden het al een hele eer om genomineerd voor de "Best Throw Design 2015 award" te zijn. Maar vanaf vandaag kan er daadwerkelijk gestemd worden.
Hoe gaaf zou het zijn, dat de Crochet Along 2015 deze award zou winnen? Dat zou een kroonstuk op 9 maanden werk zijn! 
Gun jij deze award ons, stem dan alsjeblieft op ons ontwerp!


Volg deze link 


Ga op de foto van je keuze staan 
(de Cal 2015, natuurlijk ;-) ). 
Dan zie je rechts bovenin de foto een hartje staan....daarop klikken en je hebt gestemd. (misschien kan het zijn dat je eerst moet registeren)
Stemmen kan tot 19 september

Dank je wel!!



15 opmerkingen:

  1. mijn stem uitgebracht voor jullie en een oproep gedaan op onze ravelrygroep aan allen die je deken haakten (of niet haakten..)
    Jullie verdienen het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb op jullie gestemd Tertia! Dik verdiend. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gestemd, ik hoop dat jullie gaan winnen. Zou hartstikke leuk en verdiend zijn.
    Bedankt voor jullie inzet.
    Mijn deken is nog niet klaar, maar ik ben wel heel ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteraard stemmen we jullie ontwerp. Ik ben nu aan de laatste zijde van de laatste rand bezig. En dan is hij af!! De mijne is groot geworden 204x204 cm. Kan hij mooi op het bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uiteraard op jullie Call gestemd. Jullie verdienen het als geen ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb uiteraard op jullie Call gestemd. Het zou toch super gaaf zijn als jullie zouden winnen. Er is zoveel werk in gestoken dat het dubbel en dik verdiend is!!! S6 . Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk heb ik op jullie deken gestemd!
    Hij is echt prachtig!
    Ik ben hem ook aan het haken en ben in week 21.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie 2e plek, 1527 stemmen is niet niks!!
    Heb met veel plezier aan jullie deken gehaakt. Geweldig zoals alles beschreven staat en ontworpen is. Bedankt voor alle creatieve inspriratie die je gedeeld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!