maandag 2 mei 2022

It's a wrap

 Een paar post geleden vertelde ik jullie over die leuke Col-cal van Kek & Hip.


Inmiddels is dat minstens 6 weken geleden, want deze cal zit er inmiddels alweer op

 (phoe.....times flies) 

Mijn col was al enige tijd klaar, want ik mocht hem test haken. Nou ik kan je vertellen dat hij dan ook goed van pas kwam! Eind maart beleefden we nog een winterdipje en deze col hield me lekker warm.


Ik haakte mijn col met Royal garen van de Zeeman en ik had 6 bollen, dit was zekers voldoende.
Het is een heerlijke royale, warme col geworden die zeker niet strak om je nek zit, maar wel volume -laat maar zeggen - heeft ;-)

Wil je deze col nu ook nog gaan haken (alvast voor de koude winter die gaat komen)
Alle delen staan beschikbaar op de website van Kek & Hip.
Klik HIER om naar alle downloads te gaan.

Veel plezier met het maken van jouw col!

Lieve haakgroetjes
Tertia


4 opmerkingen:

  1. Hij staat je geweldig. Mooie kleur heb je ook gebruikt.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tertia,
    Wat een leuke col heb je gemaakt. Hij staat je echt heel goed. Fijn zo'n CAL project.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige col!
    Hij staat je heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!