woensdag 22 december 2010

Een kerstkaartje voor mijn bloglezers




Wat zal komen kan ik je niet vertellen.
Ik heb niet de gave om de toekomst te voorspellen.
Wat 2011 voor je zal brengen weet ik niet.
Goed of slecht, vreugde of verdriet.
Maar indien ik een toverstafje had.
Dan toverde ik al het goede op je pad.
Zonneschijn, veel liefde, een goede gezondheid en veel vreugd.
Een jaar vol romantiek en deugd.
Ik zou toveren alles wat je hartje zou lusten.
Want eerder zou mijn stafje niet mogen rusten.
Maar groot is mijn verdriet.
Want een toverstaf bezit ik niet.
En daar ik ook geen tovenaar ben of was.
Moet ik het doen zonder abracadabra of hocus-pocus pas.
Daarom wens ik je alhier.
een gelukkig nieuwjaar op mijn manier.
Ik wens en hoop dat in 2011 al je wensen en dromen.
Zonder mijn toverstaf zouden uitkomen.


Lieve Groetjes
Tertia

10 opmerkingen:

  1. Hoi Teria,
    wat een geweldig gedicht.
    Ik wens jou ook hele fijn e kerstdagen en een gezond en kreatief 2011.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een prachtig gedicht Tertia. Ik wens jou, óók zonder toverstaf, alle goeds voor het Nieuwe Jaar.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tertia,

    Mooi gedichtje!
    Ook aan u en uw gezin een fijne feestdagen en al het goede in 2011, en al de volgende jaren :-) toegewenst !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi gedicht. Ik wens jou en je gezin een mooie witte kerst toe en een gezond 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedicht. Voor jou en je familie hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig maar vooral creatief 2011.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat heb je dat mooi onder wooorden gebracht. Natuurlijk wens ik jou ook heel veel vreugdevolle dagen in het nieuwe jaar met allen die je dierbaar zijn. (En nog dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi gedichtje!! Vanaf deze kant ook fijne dagen en een heel gezond enliefdevol 2011
    groetjes Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk gedichtje! Ook jij fijne feestdagen! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne kerstdagen samen met je Lieverds in 't niet zo verre Olst.
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!