zondag 12 december 2010

Een stokje

Ik heb een stokje doorgekregen van Mama Monique

"een stokje" dacht ik nog....wat krijg ik nou in vredesnaam naar me toe gegooit.
Maar het blijkt dat je 10 gedachten van deze dag met je bloglezers mag delen.
Ik heb eerst zitten twijfelen want wie zit er nou op mijn gedachtes te wachten hahaha. Maar vooruit dan maar. Ik gun jullie een stukje gedachten van mezelf

1. Ik werd vanochtend wakker met een heerlijk uitslaapgevoel maar toen ik in de badkamer kwam voor mijn ochtendplasje dacht ik "WOW" wat een boel was heb ik te doen. (met als gevolg dat de wasmachine vandaag flink wat werk te verzetten had)

2. Nog steeds ben ik onder de indruk van het verhaal van Yeppe (zie haar blog) Arme Yeppe....ik leef enorm met ze mee. Vandaag heb ik mijn eigen viervoeters maar extra zitten knuffelen. Ik moet er niet aan denken dat Jadey of Russel zoiets overkomt :-(

3. Of het door Yeppe komt weet ik niet, maar heel diep van binnen, ergens verstopt, roept steeds een stemmetje...."klosjes, klosjes, klosjes" Ojee is er soms een virus op komst??

4. Gisteren hebben we het huis in kerssfeer gebracht en vandaag gaf me dat nog steeds een tevreden en gezellig gevoel. Home Sweet Home

5. De ramen moeten hoognodig eens gelapt worden.

6. Wat gaan we met kerst eten?

7. Na het zien van een wedstrijd dames handbal heb ik besloten dat Kimberley dit later maar niet moet gaan doen. Heftige agressie sport hoor.

8. Koopzondag in ons dorp. Op zoek naar een trui voor mezelf vond ik niks leuks en alles was me te duur. Bah daar wordt je niet vrolijk van, ik ben al zo'n moeilijke koperd voor mezelf (en helaas wordt de stapel truien die ik heb steeds kleiner)

9. Ben ik de enige hier in huis die alles aan het opruimen is

10. "Damn" vandaag weer niks aan quilten gedaan (gelukkig is de dag nog niet voorbij.

Zo...dat was 'm dan. Op zich wel grappig om eens bewust stil te staan bij je gedachtes en gevoelens.
En dan mag ik het stokje nu doorgeven.
De volgende dames heb ik in gedachten en ik hoop dat ze het stokje van me willen aannemen.
Els (Kaydie)
Ingrid (supergoof)
Ellen (elliesquiltplace)

Lieve Groetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Hallo Tertia,

    hihi, was grappig hé, ik zou met 10 gedachten niet toekomen hoor :-)
    Ik ga ook zo van het éne naar het andere en eigenlijk word je er moe van LOL, dus maar niet meer denken en doen, dus hop aan de quilt nu hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Nog zo'n warboel? ;o) druk in ons hooffie hé?

    Maar om je even gerust te stellen, je bent niet de enige die altijd aan het opruimen is hoor. Hier nog één! ;o)

    Mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tertia,
    leuk dat je aan me hebt gedacht en mijn gedachten van vandaag heb ik al in mijn weblog verwerkt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tertia, dankjewel voor het stokje, ik zal het in gedachten houden.
    ;o)

    Wat betreft de klosjes waarover je wat vragen had op m'n weblog, mijn klosjes zijn 6 centimeter. Ik ben groter begonnen en besloot toen dat ik een maatje kleiner mooier vond. Meer daarover met o.a. 't patroontje kun je en vinden in m'n klosjesfotoboek http://supergoof.web-log.nl/photos/klosjesboek/klosjespatroon_7.html
    en natuurlijk bij de talrijke klosjesverhalen die ik geschreven heb. Mocht je nog meer klosjes willen zien? Kijk dan eens bij de klosjesclub, die kun je in de linkerzijkolom van m'n weblog vinden.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!