donderdag 16 december 2010

Ik heb een virus opgelopen

In mijn blog over de 10 gedachten die ik opschreef, vertelde ik al over het stemmetje in mijn hoofd dat "klosjes....klosjes....klosjes aan het roepen was.
De stemmetje bleef maar roepen en opeens tikten mijn vingers op google klosjes quilt patroon in.
Uiteraard kwam ik bij Supergoof terecht, DÉ klosjeskoningin onder de quiltsters.

Met trillende handen begon ik het patroon op templex(of hoe het ook heet) te tekenen. Ik had nog een paar blauwe quiltstofjes liggen en voor ik het wist was er getekend en geknipt.
Met als gevolg dat mijn eerste 6 klosjes "geboren" zijn.

Geen idee waar dit naar toe gaat leiden. Maar het lijkt erop dat de virus ook hier heeft toegeslagen. Volgens mij moet ik maar even naar de quiltwinkel voor een recept...Blauwe quiltlapjes.....Zou dat helpen voor een blauwe klosjesquilt?

Nou supergoof...bedankt voor de besmetting ;-) Hoe kom ik hier nou weer vanaf hahaha




Lieve Groetjes
Tertia


De klosjes wordt een tussendoor projectje, geen wekelijkse afspraken van zoveel "moeten" eraf zijn. Ik doe het lekker op mijn eigen tempo. Mijn gedachten op dit moment zijn 15 klosjes in de breedte en 25 klosjes in de lengte, een donkerblauwe bies erom heen en dan een witte rand. Ik denk dat het maken van de klosjes ook fijn is om straks in de weekenden op de camping te doen.

12 opmerkingen:

  1. O hemel, het wordt tijd voor een quilt-thermometer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke besmetting, toch!
    Heel mooi in het blauw.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Oh. Laat er nou geen medicijn zijn voor dit virus.
    Hier zit je dus wel even mee, leuk toch?
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zo'n virus kun je nog wel een keer op lopen, hij is heel onschuldig en bezorgt je veel plezierige uurtjes, succes met je klosjes.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie klosjes, Tertia. Ik heb zelf niets met klosjes, omdat je alsmaar hetzelfde maakt. Ik houd van afwisseling. Maar als ik deze zo zie liggen, zou ik er bijna toch ook eens een proberen... of zou het ongeneeslijk zijn? Dan moet ik wel erg voorzichtig zijn. Er waren al zoveel besmettingen rond :)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg het klosjes virus, de blauw met witte is een mooie combi! En heel leuk om op de camping te doen, ik had het vorig jaar als camping project meegenomen en had het in een half seizoen af ( klein kleedje dan hiihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een heel gezellig virus Tertia. Ziet er al leuk uit.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee alweer iemand besmet. Ik heb begrepen dat het een zeer besmettelijke virus is en er zijn geen vaccins voor. Alleen maar spelen met stofjes schijnt te helpen. Beterschap (hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tertia,

    Oh ziet er mooi uit en gelijk je het beschrijft na een tijdje ook héél mooi denk ik, dus doe eens wat voort , kan ik zien of ik gelijk heb dat het mooi word :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Tertia, wat leuk om te zien dat je ook met klosjes bent gestart! Ik heb ook het klosjes virus te pakken en doe het idd, lekker tussendoor. Heb er inmiddels al 7 af. Morgen komen ze op mijn blog, op 'klosjes-zaterdag'. Mooie blauwe stofjes heb je er voor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, hoe kom je er vanaf,... Gewoon er helemaal voor gaan en flink klossen. Want van héél véél klosjes krijg je energie,... en voordat je het weet kun je onder een klosjesquilt uitzieken,...
    ;o)
    en dan zijn er weer kleine hoedjes,...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!