dinsdag 28 december 2010

Ik doe mee!!



Er wordt een hartjesswap georganiseerd in blogland en ik doe mee.
Bij Katrien op haar weblog kan je erover lezen. Inschrijven kan nog tot 2 januari 2011 en rond 1 maart moet het hartje bij je ruilpartner aankomen.
Dat is toch een liefdevol begin van het nieuwe jaar :-)




Daarnaast heb ik een poosje geleden me ingeschreven voor een round robin bij Conny. Inschrijven kan helaas niet meer.

De bedoeling is dat je zelf een middenblok van 20 x 20 cm maakt. 5 andere mensen voegen daar randen aan toe en dan krijg je een top van 70x70 cm terug.
Er zijn 2 groepen, felle kleuren en antieke kleuren.
Ik heb voor antieke kleuren gekozen. Elke 2 maanden maanden maak je een rand en stuur je het door naar een persoon, uiteindelijk krijg je rond decemeber 2011 je blokje weer terug en kan je hem verder afwerken zoals jij het wilt.
Zo heb je een lief, klein quiltje gemaakt voor en door anderen. Ik vind het helemaal een leuk idee.

Lieve Groetjes
Tertia

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo bezig bent en ook leuk dat het allemaal georganiseerd wordt ! Ik mag even niet van mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tertia,

    Oh dat klinkt leuk, ben benieuwd naar alles hoor!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de extra reclame.
    Veel plezier met de round robin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, wij hebben ons ook ingeschreven voor de hartjes hoor!!
    Groetjes, Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele gezellige jaarwisseling en een creatief 2011!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!