zondag 3 mei 2015

Een geslaagde Meet&Greet in Haaksbergen

En zo stond ik gisterochtend nog behang te trekken in onze woonkamer en zo was ik 's middags bij Lisette Fournituren in Haaksbergen voor onze Meet&Greet.

Omdat de winkel van Lisette niet berekend is op een grote groep mensen, was een leeg pand tegenover de winkel omgetoverd tot een prachtige Meet&Greet ruimte.


Na een heerlijke lunch met de allerlekkerste broodjes van Haaksbergen, waren we er klaar voor.
De  eerste dames waren al aan het wachten op ons.
Natuurlijk werd gelijk onze dekens bekeken 
(welke rand komt volgende week aan de beurt??...... ;-) )
En zo keken wij naar de andere dekens in wording.


Wederom zag ik de meest verschillende en mooie kleurencombinaties voorbij komen.
Vol trots werd er geshowd en verteld.
En dát vind ik nou het leukste van een Meet&Greet
Het enthousiasme, de verhalen, en het blije, trotse gevoel dat men beleeft aan deze Crochet Along.


Natuurlijk werd er ook gehaakt, gekletst, gelachen, gegeten en gedronken.
Er waren heerlijke cakejes, chocolaatjes en ander snoeperij. 


We gingen op de foto en zette zelfs onze handtekening in de Libelle 
(dat zeker een collectors item zal worden ;-) )



Inmiddels was de hele ruimte gevuld met hakende dames, het was een gezellige drukke kippenhok hahaha. 
Mensen die in de winkelstraat voorbij liepen keken nieuwsgierig naar deze drukke bedoening.


Na afloop kreeg iedereen nog een leuke verrassingstas mee naar huis, dat zeer gewaardeerd werd.
En natuurlijk werden er nog wollige bolletjes gescoord voor nieuwe haakprojecten.

Lisette en team, bedankt voor de goede verzorging en gastvrijheid!
Alle aanwezige dames, bedankt voor jullie komst en gezelligheid!
Het was wat mij betreft een geslaagde middag.

Lieve Groetjes
Tertia

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super gezellig uit! Prachtige werken zag ik voorbijkomen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige boel weer Tertia. Ik snap dat je daar enorm van geniet. Fijne zondag. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit , lijkt me erg leuk, om een keer bij zoiets te zijn. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt gezellig uit. Goed idee om een leegstaande winkel om te toveren tot Meet en Greet ruimte.Nu had iedereen lekker de ruimte om te haken en elkaars werk te bewonderen.

    Geniet van een fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat ziet het er mooi en gezellig uit! Ik neem mij altijd voor om op tijd met een CAL mee te doen om vervolgens nog met van alles bezig te zijn en de start van een CAL voor mezelf uit te stellen waardoor ik dus de gezelligheid van een CAL wéér mis. Haha zou ik het OOIT leren...?! ;)
    Fijne zondag!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!