zondag 17 mei 2015

"Lily Bud" van de Lily Pond Cal

Na onze intensieve klusweek en 3 daagjes werkarbeid zijn we opnieuw richting de caravan vertrokken.
Met zo'n extra lang weekend is het dan heerlijk om daar tot rust te komen.



Eindelijk had ik de gelegenheid om verder te gaan met mijn Lily Pond Cal. Samen online haken met Jolanda :-)

Vol enthousiasme begon ik aan het bloemetje.
Zo leuk om deze per toer te zien groeien.


Het was een flinke uitdaging....veel uitgehaald en opnieuw moeten haken. Heel leerzaam ;-)
Kwestie van niet goed lezen, het niet helemaal begrijpen en fout haken.....grrrr
Maar uiteindelijk was daar mijn eerste "Lily Bud" klaar!!


En toen.....
wilde ik de volgende dag de andere 3 blokken haken, kom ik tot de ontdekking dat ik een hele verkeerde kleur voor dit bloemetje had gepakt.
NEEEEEE.............ik baalde flink :-(
 Dillema: zo laten of toch opnieuw haken met de goede kleur. Ondanks dat het kleurverschil nihil is heb ik toch gekozen om opnieuw te gaan haken.

Wat er mis is gegaan weet ik niet....want ik heb een super handige staalkaartje gemaakt.


Schijnbaar heb ik het verkeerde draadje uit de tas gepakt :-(
Nouja gebeurd is gebeurd....

Opnieuw aan de haak (op zich geen straf hoor)
4 bloemen op een stapel en heeeeeeeel veel draadjes om af te hechten.


Maar ik ben uiteindelijk helemaal tevreden met deze nieuwe "Lily Bud" 




Voor degene die willen weten welke kleuren ik heb gebruikt
#Deel 3 "Lily Bud"

Toer 1: Mango
Toer 2: Cream
Toer 3: Persimmon
Toer 4: Mango
Toer 5: Light Country Peach
Toer 6: Cream
Toer 7&8: Pistachio
Toer 9: Forest Floor
Toer 10: Pistachio
Toer 11&12: Pagoda

Ik haak de Lily Pond met Caron Simply Soft "Tertia's Choice"
Dit garen kan je bestellen bij:
(klik om naar de site te gaan)

En nu wachten op #deel 4 van deze leuke cal :-)

Lieve Groetjes
Tertia

5 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi. En goed dat je opnieuw begonnen bent, want je blijft het (zelf) zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt echt prachtig! Heel verstandig dat je opnieuw bent begonnen!

    Groetjes,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig! Wat een mooie kleuren!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk plekje en heerlijk werkje........ Fijn dat je Lily Bud nu naar je zin is.....
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw Lily Bud is prachtig geworden! Jouw deken gaat ook heel gaaf worden! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!