zaterdag 2 mei 2015

In de Libelle





Yes....ik heb de Libelle van deze week gescoord :-)

Enige maanden geleden had Jolanda een stukje over de Crochet Along geschreven en opgestuurd.
Wat leuk, ik wist er natuurlijk van,
 maar het was een verrassing dat het nu ook daadwerkelijk gepubliceerd is.


En hiermee besef ik me opnieuw dat het toch best bijzonder is, 
wat dit "haakproject" teweeg heeft gebracht.
Phoe dat hadden we absoluut niet kunnen vermoeden toen we vorig jaar de Crochet Along 2014 gingen plaatsen en dit jaar de Crochet Along 2015. 
De impact van Social Media blijkt erg groot te zijn. 
En ik wuif het altijd maar een beetje weg wanneer mensen zo blij en enthousiast vertellen dat ze dit haakproject zo leuk vinden. 
In de zin van "Joh dat hebben we gewoon gedaan, niks meer en niks minder. Hiervan word ik niets anders en draag me alsjeblieft niet op handen. Ik ben ook maar gewoon "Tertia"

Maar natuurlijk ben ik wel ontzettend trots wat Jolanda en ik hebben bereikt.
Duizenden mensen die (zijn gaan) haken.
Duizenden mensen die elke week geduldig wachten op het nieuwste weekpatroon.
Mensen die met elkaar samen haken, tijdens de meet&greet van ons, of met hun vriendinnenclub.
Nieuwe contacten die worden gelegd. 
Mensen die het huiswerk als afleiding gebruiken vanwege een burnout en daar zoveel plezier aan beleven. 
Mensen die troost zoeken, na het overlijden van een dierbare, met het haken aan de deken.

Ja dan word ik toch wel een klein beetje stil.

Mijn tas staat gepakt....
op weg naar de Meet&Greet in Haaksbergen.
Klaar om jullie enthousiaste, mooie, soms ontroerende verhalen te horen.
En dan prijs ik me toch wel gelukkig en bevoorrecht dat we dit allemaal teweeg hebben gebracht.

Lieve Groetjes
Tertia


12 opmerkingen:

  1. Jullie verdienen het helemaal. Veel plezier vandaag in Haaksbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, geweldig dat dit zo heeft uitgepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Gefeliciteerd. En veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg zo in de Libelle. Zeker verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd, dit is echt leuk voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik vandaag niet in de gelegenheid was om te komen. Maar het was vast geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat ik vandaag niet in de gelegenheid was om te komen. Maar het was vast geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat jullie nu in de Libelle staan. Je mag nu wel zeggen dat jullie BN-ers zijn geworden met de CAL's. Alle aandachten en complimenten hebben jullie wel verdiend.
    Hopelijk is jullie dag weer beregezellig geweest.

    Fijn weekend verder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je op deze manier mensen inspireert, helpt en zelfs soms een troost bent. Dat is toch heel bijzonder. Ik doe zelf niet mee omdat het een veel te groot project is voor mij, maar ik geniet van jouw verhalen en alle foto's van al die mooie dekens die op Instagram voorbijkomen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk, daar mag je trots op zijn!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk Tertia! Ik krijg de Libelle altijd van mijn schoonmoeder en zal het stukje over jullie snel gaan lezen! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!