maandag 21 mei 2018

De YLA-Box


Fotobron: YLA-Box

Tijdens de handwerkbeurs in Zwolle, afgelopen februari, deed ik vliegensvlug een rondje over de beurs. Zo ging ik ook even "buurten" bij YLA Lifestyle & Wol.
Ze hadden een primeurtje op de beurs en nieuwsgierig als ik was, moest ik natuurlijk weten dat dat was! 

Het bleek om de YLA-Box te gaan!

"Stel je eens voor.....de deurbel gaat en daar staat je favoriete postbezorger met jouw favoriete pakket:
 De YLA-Box! 
Je doet een dansje in de gang en neemt het pakket mee naar binnen. Snel uitpakken!
Wat zal er deze maand in de YLA-Box zitten? Spannende nieuwe garens, exclusieve haakpatronen en de leukste goodies die speciaal voor jou zijn geselecteerd"

Elke maand een nieuwe thema, elke maand een uniek cadeautje, elke maand uitpakplezier.
Het thema zal elke maand verklapt worden, maar de inhoud zie je pas bij het uitpakken van de box.

Inmiddels is er meer bekend over deze YLA-Box:

Er zijn 3 verschillende abonnementsvormen en een eenmalige proef-cadeaubox.
* Yarn Lover, een doorlopend abonnement
* Yarn Passion, 3 maanden abonnement, stop automatisch
*Yarn Addict, 6 maanden abonnement, stopt automatisch
*Yarn Crush, proef- of cadeaubox, eenmalig

Check de website van YLA Lifestyle en Wol meer informatie, prijzen en hoe je je kan abonneren op een Box. 

Ook is bekend dat de allereerste YLA-Box een ontwerp van Lisanne (van Draad en praat) bevat! 
Het thema is: "CAN'T eeeeehmmm nee......CAN TOUCH THIS!

Fotobron: YLA-Box


Inschrijven op de eerste YLA-Box kan nog t/m25 mei en dan worden alle boxen verstuurd!
Tot het bezorgmoment is het dus speculeren wat er precies het patroon en de inhoud van de YLA-Box zal zijn. Natuurlijk blog ik niet zomaar over deze Box, want ik ga hem uittesten voor jullie!


Het idee van een verrassing haakbox is niet helemaal nieuw.
Ik "ken" de Engelse variant "Little Box of Crochet" 
Maarja....de Engelse patronen is voor mij een probleem, plus het helemaal laten versturen vanuit het buitenland vind ik persoonlijk ook niet echt fijn.
Ik vind het super gaaf dus, dat YLA Lifestyle en Wol nu een eigen Nederlandse variant heeft bedacht!

Wel vind ik het spannend hoe de YLA-Box zal zijn? 
Zal het niet gaan tegenvallen en is zo'n maandelijkse cadeautje op de deurmat écht wat ik ervan verwacht?
Valt het patroon niet tegen, zitten er garens in waarmee ik kan werken?
Hoe is het patroon geschreven, snap ik het, kan ik het en vind ik het écht leuk om het te maken? 
Tja zoiets is natuurlijk altijd een gokje met iets wat een verassing is ;-)
Maar ik ga het jullie allemaal eerlijk vertellen!!
Zodra de YLA-Box is bezorgd kom ik met een blogverhaaltje over mijn eerste indruk én wat er natuurlijk allemaal in zit!

Wil je nou ook zo'n box bestellen?
 Klik HIER om naar de website te gaan.
Of blijf via de Facebookpagina van YLA-Box op de hoogte van allerlei nieuwtjes omtrent deze verassingsbox

Lieve Haakgroetjes
Tertia




5 opmerkingen:

  1. Hey Tertia,
    Wat gaaf dat je hem uit gaat testen. Ik had me ook opgegeven, maar was niet uitgekozen helaas. Ik ken de little box of crochet ook inderdaad. Er komt een box met een super patroon voor een kussen (de Engelse vlag) maar ik heb even bekeken dat ik misschien wel meer dan 70 euro kwijt ben. Wat akelig vond ik hahah. Ik ben heel erg benieuwd naar je box.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd! Ik volg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden. ik vroeg me ook al af, zal ik het wel leuk vinden? Zullen de kleuren en de patronen wel bij mij passen of zal het veel te moeilijk zijn? Ik wacht het af. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ... spannend! Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Ik ga ff een kijkje op die site nemen.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Ik ben benieuwd. Heb het wel langs zien komen, maar eigenlijk geen tijd gehad om te bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!