dinsdag 29 mei 2018

De YLA-Box is er......mijn eerste indruk


Trrrrring.......daar ging vanmiddag de deurbel.
Staat de pakketbezorger met de YLA-box voor de deur :-) 

Spannend....wat zal er allemaal in zitten?
Is het wat ik ervan verwacht en zal ik het wel leuk vinden?
Met de YLA-box zal dat elke maand weer een verrassing zijn.

Het thema van de eerste YLA-Box is
"Can't.....Can touch this", een ontwerp van Lisanne (van Draad en praat)
Lisanne maakt haar ontwerpen zo simpel dat ik vaak denk "dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken" in positieve zin. Want een ontwerp zo bedenken en maken dat het makkelijk en simpel is, maar toch hip en uniek vind ik een gave! 
Een logische keuze van YLA lifestyle & Wol om een samenwerking met Lisanne aan te gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn verwachtingen hoog waren, met dit gegeven.

En ik zal je vertellen dat ik niet teleurgesteld ben...
integendeel zelfs!


Ik opende de YLA-Box en zag in één oogopslag dat met grote zorg deze box is samengesteld.
Luxe goudkleurig pakpapier, als een cadeautje waar alle benodigdheden + zoveel meer in zitten. 


Ik ging dit cadeautje uitpakken en vond het patroon van een Cactusknuffelkussen met alle bijbehorende ingrediënten.
Maar dan ook écht alle bijbehorende ingrediënten.
Garen van Scheepjes Stonewashed, een handgemaakte stekenmarkeerder in de vorm van...........
jawel een cactus! 
Een bijpassende leren cactus label. 
Een klein bolletje zwart garen van Yarn & Colors om eventueel de kussen aan te passen tot een knuffelkussen. (voor het maken van een gezichtje) 
Natuurlijk is er ook vulmateriaal meegeleverd. Maar wat mij verbaasde was dat er zelfs een haaknaald bij zit. Een knit Pro maat 5, daar ben ik heel erg blij mee! (ik raak nog weleens haaknaalden kwijt) 



Maar het uitpakken ging verder....want ik vond ook nog een cactus-dingetje, wat een lippenbalsem blijkt te zijn. Hoe geinig en wat geniaal om het thema op deze manier te blijven doorvoeren.
Thee, een (gesmolten) chocolaatje en cactuskoekje waren erbij gestopt om het YLA-Box avontuur compleet te maken. Wat een verwennerij! 


En nog niet alles was uitgepakt! 
Ik vond kaartjes (om te versturen) en garenwikkels om een bolgaren een persoonlijk tintje te geven (als kadootje  bijv om weg te geven) Maar een grote verrassing vond ik, dat het magazine "Handmade Living" ook in de YLA-box zat. Deze had ik nog niet, extra leuk dus!


Wat moet ik er nog meer van zeggen....???
Ik ben écht, écht aangenaam verrast!
 Ik hou wel van cactussen, voor mij is het patroon een schot in de roos.
Maar ook hoe alles met grote zorg is verpakt, het was écht een feestje om alles uit te pakken.
En dan al die lieve goody's die erbij zitten.
Ja YLA lifestyle & Wol heeft dit goed gedaan!
Ik vind deze eerste box zeer zeker het geld waard. 

Afwachten is hoe de volgende edities zullen zijn.
Natuurlijk is het van groot belang of het thema je aanspreekt.
Dat kan deze box écht maken of kraken!
Zijn cactussen nou niet je ding, dan zal je teleurgesteld zijn, denk ik.
Over de materiaal keuze, valt deze keer niks op aan te merken.
Ik hoop wel dat YLA-Box gaat variëren qua haakthema's.
Nu is het amigurimi haken, in homedeco style.
Hopelijk zal er ook eens bijv. een sjaaltje als patroon zijn (om maar iets te benoemen) met een heel nieuw soort garen. Iets wat we nog niet kennen. 
Ik ben in ieder geval erg enthousiast. Zo enthousiast dat ik zeker de volgende keer weer een box ga bestellen!


Wat vinden jullie van deze eerste YLA-Box, heb je deze ook besteld?
Of ga je nu, na het lezen van dit blogberichtje en/of ander enthousiaste reviews de volgende editie ook bestellen? 

Zodra mijn Cactusknuffelkussen klaar is kan je nog een blogpostje verwachten.
Hoe is het geschreven patroon en ging het haken van deze cactus me gemakkelijk af? (of niet)
Ik zal mijn ervaring met jullie delen!

Lieve haakgroetjes
Tertia




8 opmerkingen:

  1. Ik dacht al dat het een cactus zou zijn 😊 deze keer overgeslagen, maar sta ingeschreven op de mail. Ziet er super goed uit !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het 'helaas' niet besteld. Het sprak mij wel aan maar de verzendingskosten richting België zijn aan de hoge kant Iets wat ik enigszins wel begrijp hoor.
    Ik kijk al uit naar je ervaringen met het verwerken van de knuffel cactus��
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik had nog nooit van die box gehoord... Zo'n cactus is gaaf!
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee nog nooit gehoord van een haakbox. Ik vind cactussen leuk maar beestjes haken is niet echt mijn ding. Welleuk dat je er veel hebbe dingetjes bij krijgt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tertia,
    Wat een mooi cadeau. Ik moet zeggen dat ik inderdaad niet zoveel heb met cactussen. Maar wel heel gaaf hoe ze alles rondom dat thema uitgevoerd hebben. Als ik hem besteld had, was ik zeker niet teleurgesteld. Wat een geluksvogel zeg.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ieder volgend pakket net zo verrassend is als deze doos, dan is het zeker de moeite waard. Het is super dat echt alles erin zit. Dat is bij veel andere haakpakketten vaak niet het geval.
    Je hebt wel gelijk dat het thema kan aanspreken of niet. Maar ja, dat heb je met verrassingsdozen.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke box! veel plezier ermee, vind jammer dat de verzendkosten voor belgen (bijna €8) zo veel is, anders had ik deze ook besteld.. jammer maar is niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!