zaterdag 19 mei 2018

Fair Isle haken: En de winnaar is.........



Het aftellen is begonnen!
Volgende week komt het boek "Workshop Fair Isle haken" uit.
Ik heb de eer dat ik alvast aan de deken, die op de cover staat, mag beginnen.
En dat vind ik natuurlijk super tof!

Vorige week liet ik jullie een update van de vorderingen aan mijn deken zien en ik berichtte dat ik iemand blij mag maken met dit gave haakboek!

Dank jullie wel voor de super leuke reacties!
Helaas kan er maar 1 de winnaar zijn.

Marije jij schreef: 
"Ik ben team deken! Er zijn er zeven in de maak geloof ik, of laten we zo zeggen bij nummer 7 ben ik gestopt met tellen. Maar ik zou met alle liefde beginnen aan de deken uit het boek of het babydekentje! Prachtig! En wat een geluk dat jij mag testen, wat tof! :)"

Van harte gefeliciteerd, jij bent de gelukkige die een exemplaar opgestuurd krijgt!
Wil je mij een email sturen met je adres gegevens?


Niet gewonnen? Niet huilen hoor......:-(
Zaterdag 26 mei is de boekpresentatie bij Wolcafé
Van 10:00 tot 17:00
Varkensmarkt 6, 2871 CX in Schoonhoven.

Met een goodybag, kraampjes met leuke haakspullen, hapje en drankje en je kan het boek laten signeren door Natasja Vreeswijk.
Ben je niet in de gelegenheid om te komen, dan kan je altijd nog een (gesigneerd) exemplaar via de website van Wolcafé bestellen. Klik HIER om naar de webshop te gaan.

Ook ik ben aanwezig bij de boekpresentatie en heb er mega veel zin in!
Uiteraard laat zal ik een sfeerimpressie van deze dag delen op mijn blog.
En natuurlijk zal ik van tijd tot tijd de vorderingen aan dé deken blijven posten, want tja......#dekenshakenismijnding nou eenmaal ;-) 

Lieve Haakgroetjes
Tertia



1 opmerking:

  1. Proficiat Marije, geniet er van! En Tertia, geniet jij nog van het haken aan je deken én van de presentatie volgende zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!