vrijdag 29 maart 2019

Haakalfabet, de K van Kadobon, uitslag give away



Genoten jullie vandaag ook zo van het heerlijke lenteweer?
Nou ik wel! Ik had een vrije dag en samen met Nola en Banjer maakte we een flinke wandeling, rommelde we wat aan in de tuin en zaten te genieten in het zonnetje met een haakwerkje en kopje thee.

Ik zat zojuist geïnstalleerd op de bank toen ik me opeens bedacht dat ik vandaag de winnaars bekend zou maken van de give away!
Van Kreafabriek mag ik 2x een kadobon ter waarde van €15,- euro weg geven.
Ik was nieuwsgierig wat jij voor deze bon zou gaan halen, erg leuk om jullie wensen te lezen. 
Bedankt voor alle reacties!

De 2 kadobonnen gaan naar:

 Henk en Annie
 (ik neem aan dat Annie een reactie heeft gegeven) om sokken en dekentjes voor een kindertehuis in Oeganda te gaan maken.

Ilse "BY IK" zodat je het mooie vogel borduurschaartje kan aanschaffen.

Van harte gefeliciteerd!!!!
Willen jullie mij ( tertia (apenstaartje) mulder-olst (punt) nl )
 je emailadres doorgeven, dan zorg ik ervoor dat je van Kreafabriek het kadobon krijgt.
Heel veel plezier.

Lieve haakgroetjes
Tertia




3 opmerkingen:

  1. Het was echt heerlijk weer om buiten dingen te doen. Mooie foto van de bloesem. Hank/Annie en Ilse, gefeliciteerd. Geniet fijn van wat jullie met de bon bestellen.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bovenaan je blog staat die prachtige foto van een bloesemtak met een strak blauwe achtergrond. Zo mooi. Daar viel als eerste mijn oog op.
    Vervolgens las ik verder ... joepie ... wat leuk dat ik het mooie vogelschaartje uit mag zoeken! Het is geen toeval dat jij de uitslag van deze giveaway bekend maakt op onze 12 1/2 jarige huwelijksdag en dat ik dan één van de gelukkigen mag zijn. Wat een prachtig, extra cadeau op die dag. Heel veel dank!
    Tot mails! Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Terray,
    Wat een leuke verrassing dat ik voor het weeshuis in Oeganda de wol/bon mag besteden. Dat zal vast lukken ook je laatste deken de Sea Side is erg mooi geworden, misschien ga ik deze wel maken in aangepast formaat. Veel dank voor de kado bon. Groeten Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!