zondag 24 maart 2019

Haakalfabet: de K van......


Toen het idee voor het haakalfabet in mijn hoofd zat, wist ik al dat de K voor Kreafabriek moest zijn.
Kreafabriek is een online winkeltje voor allerlei spulletjes op handwerkgebied (haken, breien, borduren) Voor mij een webwinkel dat ik een warm hart toedraag. 
Mijn lieve schoolvriendin Claudia is namelijk het creatieve brein achter deze webwinkel, maar dit doet ze samen met haar man Bert. 


Degene die mij langer volgen zullen vast wel van Claudia en/of Kreafabriek hebben gehoort/gelezen. Ik heb namelijk al een paar keer een leuke samenwerking met haar gedaan.
Ik mocht de Cal "Last dance at the beach" namens Kreafabriek gaan haken.
HIER lees je meer over deze deken.


En ook de "HyggeCal" mocht ik namens Kreafabriek gaan haken.
HIER lees je meer over dit haakavontuur.

Naast al deze Cal's bewonder ik Claudia als persoon ook enorm. Ze is de meest liefelijke persoon die ik ken en zo ontzettend creatief.
Dan krijg ik weer een appje van een proefhaaksel met de vraag wat ik ervan vind?
Of deelt ze me haar ideeën en vraagt om mijn feedback.


En sinds een ruime jaar organiseert ze ook super leuke workshops op de hooizolder van een boerenbedrijf. Zo'n workshop staat gegarandeerd voor een heerlijke verwendag van haken, eten en beleven.
Lees HIER maar eens het blogberichtje van zo'n workshop op deze fijne locatie
Niets voor niets zijn deze workshops binnen no-time dan ook "uitverkocht"
Tip: volg Kreafabriek via Facebook zodat je op de hoogte bent van alle nieuwtjes en workshops die voorbij komen, zo hoef je niks te missen ;-)

Zoals ik al zei draag ik Kreafabriek een warm hart toe en daarom zet ik Claudia en Bert in het zonnetje met mijn haakalfabet.....de K van Kreafabriek.
Ze verdienen het gewoon!

En omdat Claudia dat nou zo enorm lief en leuk vind stelt zij een kadootje voor mijn trouwe blogvrienden beschikbaar.
Maar liefst 2 kadobonnen ter waarde van €15,- mag ik weggeven!!

Wat moet je hiervoor doen?
Ik ben heel nieuwsgierig wat jij voor deze bonnen zou gaan halen?
Check snel de website van Kreafabriek en laat je wens achter in een reactie op dit blogbericht.
Wie weet win jij wel één van deze 2 kadobonnen :-)
Reageren kan tot en met donderdag 28 maart, de winnaars worden vrijdag 29 maart op mijn blog bekend gemaakt.

Lieve haakgroetjes
Tertia


14 opmerkingen:

  1. Als eerste weer bedankt voor het leuke blog berichtje, ik lees deze zo graag, je haakavonturen, je uitstapjes met je hondjes, het heerlijke plekje op de camping die jullie hebben..

    Wat ik zou doen met een eventuele cadeaubon, dit is eigenlijk niet moeilijk voor mij. Ik ben weg van de deken die je nu op dit moment aan net maken bent, en op mijn verlang lijstje staat ook de deken van de crocket along 2015, en dan in de rose tinten, ben hier helemaal verliefd op.

    Heerlijk is het om een winkel te hebben zoals de kreafabriek, en zeker met zo,n goede band met de eigenaars, zodat je denk Ik snel op de hoogte bent van nieuwtjes..
    Ik hoop nog lang je leuke blog te kunnen volgen, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd weer een verrassing wat je bij een letter bedenkt. Leuk dat je nu de winkel van jouw lieve schoolvriendin in het zonnetje zet. Zij is vast blij met de samenwerking met jou, want jij maakt prachtige dekens.
    Ik waag graag een kansje voor een paar bollen garen. Op de website zag ik mooie garens waarvan ik graag een vestje of truitje voor een van mijn kleindochtertjes wil haken. Babykleertjes haken is mijn nieuwste hobby.

    Geniet van een fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mocht ik een kado bon winnen dat laat ik me verrassen door Claudia van de Kreafabriek. Als het maar iets met haken te maken heeft maar dat komt wel goed. Dus wie weet.....��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet toch altijd te verrassen met je blogbericht.
    Wat ik ermee zou doen, wel ons mama laten kiezen in de mooie wolletjes om eens iets voor zichzelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tertia,
    Wat een goede keus voor de K. Tertia. Je projecten die je maakte voor kreafabriek vind ik ontzettend mooi. Als ik de bon zou winnen, zou ik garen kopen om trui Jill van Lossen en vasten te maken. Die vind ik ontzettend mooi. Maar ik gun het iedereen om zo'n gave cadeaubon te winnen.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben door jou al zo vaak verleid om een haakproject te starten (en af te maken omdat ze zo leuk zijn!) Maar nu heb ik er een andere verslaving bij: sokken breien, zo heerlijk ontspannend! Ik zou voor de bon Matterhorn Sokkenwol kopen en natuurlijk meer kleuren dan de bon toereikend is, maar dat komt dan weer omdat het een verslaving is ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog weer. Altijd fijn om te lezen. Ik zou de bon besteden aan een leuk haakpakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo leuk je blog berichten weer te volgen, doe dat al verschillende jaren en ook ik heb de last dance at the beach gehaakt. Zou ik de wolbon winnen zal ik deze gaan gebruiken om voor een kindertehuis in Oeganda dekentjes en sokken te gaan maken voor de kinderen die daar opgevangen worden en de zorg en begeleiding krijgen, het tehuis moet het voornamelijk van giften rond komen. Succes met je leuke blog en wie weet.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig om weer een berichtje van je te lezen. Ditmaal van het haakalfabet. Fijn om zo'n winkeltje te kennen waar je goed kan slagen. Dat het brein achter zo'n winkeltje lieve mensen zijn maakt het compleet. Attent van je om hen zo in het zonnetje te zetten.
    Doe graag mee. Mocht ik een bon winnen, dan zou ik het borduurschaartje vogel uitkiezen. Ik vergaap me iedere keer aan die mooie schaartjes en heb tot nu toe de verleiding nog kunnen weerstaan ... Wie weet ... :-).
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Poeh als ik jou foto's zie besef ik me dat ik nog wat onaffe dingen te doen heb. ;-) Ik gun iemand anders de bonnen want ik heb immers al eens wat bij jou gewonnen. (Wat ik ook nog mag maken. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk elke keer om te lezen van het alfabet. En nu kreafabriek. Voor de zekerheid hebbik even gekeken. Maar natuurlijk volg ik kreafabriek al op Facebook. ��

    Voor de zekerheid even kijken wat ik met een bon zou kopen. Het lijkt wel of ik overal scheepjes colour crafter tegenkom. Nu ben ik druk bezig met een grotere deken voor mijn oudste dochter. Rose tinten hart bobbeldeken. (De bobbelsteek heb ik geleerd van de CAL2014, dat was toch de deken die jij en Jolanda hebben gegeven).

    En hierna wil ik nog een hartjesdeken voor een vriendin maken.

    Maar ook nog nieuwe poncho’s voor mijn dochters.

    Voor mijn dochters wil ik de cadeaubon gebruiken. Dit zijn zeker mooie cadeaus.

    https://kreafabriek.nl/product/kadopakket-half-metertje-roze/

    Nieuwsgierig naar de rest van je alfabet.

    Groetjes Geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk allemaal! Ik doe mee voor onze blog hobbydingen we:onze oudste dochter en ik, zijn altijd in voor wat maar met haken en breien te maken heeft! Bij ons dus ook eigenlijk een Kreafabriek(je). groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moeilijk kiezen uit zoveel moois. Maar ik zou de scheepjesbol orion 660 voor de bon kiezen. Mooi voor een lekkere warme shawl.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!