vrijdag 12 oktober 2012

Een perfecte regenachtige dag als deze.......

Nu het eerste huis van de Freule klaar is, wordt er verder druk gewerkt in het dorp.
Op de heuvels van "Bless This Home" is een heuse cottage gebouwd.



Maar ook wordt er verder gewerkt aan "my first quilt"
Vandaag is het de perfecte (regenachtige) dag om heel wat steekjes te zetten aan deze quilt.


Deze middenblok, een variatie op het "dronkemans pad" blijft toch een van mijn mooiste gemaakte blokken van deze quilt. Zou het door het bloemmotiefje komen??
Affin ik ga steekjes maken! Fijne dag iedereen

Lieve Groetjes
Tertia

12 opmerkingen:

  1. van mijn blog snel naar die van jou. Leuk dat we even allebei met huizen bouwen bezig zijn. Geniet van je quilten. Helaas moet ik het cocoonen nu verlaten, er wacht een bruidspaar op mij! Wat natuurlijk ook heel erg leuk is. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat je weer laat zien. Ben heel benieuwd naar het eind resultaat van je "my first Quilt".
    Hier ligt de B&B op tafel, en ook hiet zullen vandaag weer wat steekjes worden gezet.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weertje hé om te quilten!
    Prik ze vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een mooi blok. Hier woedt ook gefreubeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker lekker weer om te quilten, lekker binnen op de bank.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent met prachtige dingen bezig;
    heerlijk om er zo even een dagje tijd
    voor te hebben! Geniet ervan!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes met de huizen bouw, dit belooft een snoepje van een cottage te worden.
    Dat dronkenmanspad is heel mooi gevormd, ik kan me voorstellen dat je daar weg van bent.
    Een fijn weekend met veel handwerkplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is echt een heerlijk dagje om te quilten. geniet er van.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om zo een quilt op te bouwen en het is echt weer om te quilten. Bij lukt dat op dit moment niet. Onze dikke poe kruipt iedere keer op schootje en begint dan uit alle macht te spinnen.....dat heeft niets met quilten te maken maar daar begrijpt poe niets van.

    Heel fijn quilt weekend en vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa! Die huisjes van de freule zijn zo leuk! Misschien kan ik ooit ook nog eens tijd vinden om ze te maken. Ik wil in ieder geval de patroontjes bewaren. Veel plezier met het volgende huisje.
    En geniet van dit mooie steekjesweer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je huisjes...ze zijn super,he...
    Die van mij zitten nog onaangeroerd in de verpakking.
    Euhmmmmm...ik heb de stofjes al wel geaaid want ze zijn zeer mooi maar verder...
    ben ik nog niet gekomen.
    Je quilt word super,he...knap...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!