zondag 21 oktober 2012

Andere prioriteiten

Bedankt voor alle aanmoedigingen, tips en de herkenbaarheid naar aanleiding van mijn vorige logje.
Natuurlijk zet ik door en geef ik de moed niet op. Mijn quilt moet en zal eens een keer klaar zijn hoor!!!!

Alleen op dit moment hebben we andere prioriteiten.
Afgelopen zomer is onze dochter een tiener geworden. En haar hebben we een "nieuwe" slaapkamer beloofd. Prinsessen kan nu écht niet meer.
Dus het meeste roze gaat eruit en stoer grijs/zwart/wit met een vleugje roze komt erin!!
Gisteren haar kamertje leeggemaakt.


De foto's zijn van smartphonekwaliteit, misschien niet helemaal scherp.
Maar het laminaat ligt al klaar!!



En al zou ik tussendoor, als afwisseling wat willen freubelen. Helaas gaat dat zelfs niet lukken....
Want ook in mijn atelier is het één grote bende :-( De hele 1ste verdieping is een chaos.


Herfstvakantie wordt dus een klusvakantie :-)

Maarre....morgen iets leuks op mijn blog. Ik ga een heuse give away houden. Hoe, wat en waarom....???? Dat lezen jullie morgen ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

14 opmerkingen:

  1. veel klusplezier in je herfstvakantie, hier nog een weekje wachten, maar dan ook een heerlijk weekje thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel klusplezier Tertia!
    Ga je ook behang plakken?Vind ik altijd een leuk werkje..
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klaske een wand wordt behangen, de rest gaan we sausen

      Verwijderen
  3. Een stevige maar dankbare bezigheid, een kinderkamer omtoveren tot tienerkamer, van het ene uiterste naar het andere qua kleuren, leuk! Sterkte, en die lapjes lopen niet weg, ik heb het geprobeerd, en tot mijn grote vreugde zijn ze niet beledigd na een tijd van verwaarlozing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi altijd fijn om te weten dat lapjes niet beledigd worden ;-)

      Verwijderen
  4. Succesvol klussen deze vakantie, ik hoop dat ook de "na"foto's mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oefff, STERKTE! Klussen en dan ook nog eens een volgestouwd atelier...
    Gelukkig duurt het maar een weekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je klussen en ik kom morgenavond even bij je kijken op je blog ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met het klussen en.....morgen kom ik ook even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met het klussen. Is ook eigenlijk wel leuk, toch.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te zien en lezen wat jullie gaan doen. Wij gaan namelijk volgende maand precies hetzelfde doen. Ook roze eruit en zwart/wit/grijs erin met ook een accentje roze.
    Heel veel succes en plezier met de verandering.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd!!!! Enne, sterkte met jullie karwei. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!