woensdag 3 oktober 2012

Soms vraag ik me af.....

Hebben jullie daar ook zo last van????

De tijd vliegt, voor je het weet is er een maand voorbij gevlogen. Zit je het ene moment nog in de zomerzon, is opeens het weer ingeruild voor herfstachtige kou en wind.....
Maar de dingen van de dag gaan door, werk, school van dochter, huishouden. En dan bemerk ik toch dat het ozo gemakkelijk is om de hobby maar even laten voor wat het is..

Pieppppppppp............
helemaal FOUT dus.
Nou heb ik mezelf afgelopen weekend even streng toegesproken. Met als resultaat dat ik een hele middag op mijn eigen hobbykamertje heb doorgebracht.

Tja want ik had nog niet verteld dat er een nieuwe straat in het dorp gebouwd gaat worden. "Bless this Home" staat in de steigers, alleen ligt de bouw heel eventjes stil.
Nu is het zo dat er nog een prachtig stukje grond vrij was.....en ik heb een aannemer in handen genomen en nu wordt een heuse straat met huisjes van de Freule gebouwd.

Ach STOM-GEZWETS......
Ik ben gewoon kei hard gevallen voor een nieuwe bom...Ik kon het niet laten, het kriebelde vanuit mijn tenen dat ik hier gewoon aan mee moest doen.


"Het huis van de Freule"

Elke maand krijg ik een stoffenpakketje thuis gestuurd en elke maand is er een nieuwsbrief per mail met gratis het patroon voor een huisje. De stofjes zijn helemaal mij style en smaak. (geen wonder dat ik er als een bom voor gevallen ben)




Zondag heb ik malletjes gemaakt en de stofjes geknipt voor het eerste blok.


De blokken ga ik met de naaimachine aan elkaar maken. Ben benieuwd hoe dat zal gaan....
En ondertussen denk ik "waar begin ik nu weer aan" alsof ik nog niet genoeg aan UFO's heb liggen....;-)

Lieve Groetjes
Tertia

17 opmerkingen:

  1. Oh ik zou er ook voor zijn gevallen, maar houd mij nog steeds aan mijn voornemen niets nieuws voor er iets af is! Maar het wordt wel een schitterende quilt, veel plezier met je steekjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ècht leuk Tertia. Gewoon doen, al het andere krijgt wel weer een beurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, bij mij vliegt de tijd !!
    Wat een ontzettend leuke BOM !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat ik niet de enige ben......Pfffttt...ufo,s.....en dit is wel een erg leuke BOM.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor heb ik geen last van dat de tijd vliegt;-))
    Tja als het zo hard kriebelt dan moet je daar gewoon aan toegeven hoor, dat doe ik ik,haha..
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en mooie quilt heb je onder handen, veel blokkenplezier met deze mooie huizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb van veel dingen last, maar daarvan.... nee ;-) maar snap het wel. Wat een heerlijke quilt is dat, die je gaat maken, schitterend! Succes op de naaimachine, moet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele mooie quilt daar zou ik ook voor vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een romantische uitstraling krijgt die quilt met deze stofjes. Past echt bij de naam. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk project, daar val je echt als een BOM voor, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is toch leuk om aan een nieuw project te beginnen. ha ha. Mooi huisje.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet gek dat je bent gevallen over deze BOM, wat is ie LEUK!! fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, deze is prachtig! Geen wonder, dat
    je hiervoor gevallen bent. En gewoon
    doen, hoor, hieraan beginnen, niks geen schuldgevoel. Het is dat mijn
    dagen al zo bom-vol zitten momenteel,
    maar wat een beauty en verrukkelijke
    stofjes...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt gelijk het is een super mooie Bom en ik kan me goed voorstellen dat je er voor "gevallen"bent.
    Tof.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, die BOM. Ik kan me nog steeds beheersen om me niet op te geven voor al die mooie BOMMEN die ik voorbij zie komen. Eerst maar eens iets afmaken. Maar het valt niet mee hoor. Vooral als de stofjes helemaal mijn smaak zijn, zoals deze waar jij nu mee bent begonnen. Veel plezier ermee.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige bom zeg, en lekkere grote blokken niet? Veel maak plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!