maandag 15 oktober 2012

Jellyroll quilt cursus

Jaaaa de workshop "Jellyroll quilt" maken....Dat was natuurlijk erg leuk, leerzaam én gezellig!!

Natuurlijk is mijn quilt nog niet af, want daarvoor heb je aan één dag niet genoeg de tijd. Maar ik ben wel zover dat ik thuis er mee verder kan.

Het is veel naaien, strijken, weer naaien en dan snijden.....
Zie hier een sfeer plaatje van tot hoever ik nu ben met de quilt




En dan zal het eindresultaat ongeveer er zo uit komen te zien.....


Deze quilt is natuurlijk van Marijke (ik heb even haar foto geleend)
Wil je nu ook zo'n leuke jellyroll quilt maken maar je weet niet goed hoe en wat....dan kan je natuurlijk ook een workshop bij Atelier Hartendief doen. Voor meer info en opgave kan je terecht bij Marijke . Ik zou zeggen DOEN!!

Lieve Groetjes
Tertia

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk, je enthousiaste berichtje! Zaterdag heb ik ook een erg leukedag gevonden, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. In het voorjaar ga ik weer zo"n workshop plannen.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je zoveel aan deze workshop hebt,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat mooi Tertia. En dat van zo'n rolletje stof?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wauw, dat wordt leuk! Heb jij de zelfde stofjes gebruikt? Ik ben bang dat Marijke een beetje te ver weg zit voor mij. Jammer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooauw, die is mooi zeg...
    ben benieuwd hoe die van jou zal zijn.
    Vast wel leuk geweest,groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat een hele mooie quilt worden. Wat zijn het ook prachtige kleuren. Succes verder.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je ons niet al te lang in spanning houdt waar het je bevindingen van deze leuke cursusdag betreft, ik ben erg benieuwd naar je blokken, op je foto's kan ik niet zo goed opmaken of je er al eentje hebt of delen van blokken.
    Succes met thuis doornaaien, ik hoop snel meer resultaten te zien van deze leuke quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt dat prachtig, zo'n jellyroll
    quilt. Heb eigenlijk nog nooit een
    jellyroll gekocht (ik vind ze stiekem
    te mooi om het mes in te zetten...),
    maar het ziet er veelbelovend uit. Ik
    ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie jellyroll quilt wordt en fijn dat het zo'n gezellige dag is geweest.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!