vrijdag 3 april 2015

Crochet Along 2015, week 14



De zijdes worden langer en om het huiswerk niet al te lang te laten duren
 (want de Cal2015 is immers een project voor erbij ;-) )
 hebben we deze week weer een opgedeelde rand om te haken.
Althans toen wij deze rand haakte was hij als één geheel bedoeld maar uiteindelijk kan je deze rand ook "los" zien. (niet iets wat bij elkaar hoort)

Affin volgens mijn spreek ik nu behoorlijk wartaal, dus ga maar gauw haken ;-)
Ik denk dat volgende week wel duidelijk wordt wat ik bedoel.



Veel plezier en een goede vrijdag!

Lieve Groetjes
Tertia

20 opmerkingen:

  1. Fijn weer een patroon. Dank je wel weer Tertia! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 3 afwisselende toeren!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eindelijk weer vrijdag..:-P en een nieuw deel van het patroon, waarvoor dank dames.
    Je klinkt idd een beetje verward Tertia...lol...maar we begrijpen wat je bedoeld. Voor mij is deze cal mijn hoofdproject en tussendoor haak ik aan wat anders. fijn paasweekend en haak ze dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh prachtig! Ik ben nog steeds niet begonnen, zo zonde :(
    Fijne Pasen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, voor mij is het ook "het hoofdproject" en daarnaast haak ik er nog van alles bij.
    Bedankt weer voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga dit weekend je wartaal haken ;-)
    Fijne weekend en bedankt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt maar weer voor de leuke toeren en allen een fijn Paasweekend toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt! Ik zit te dubben of ik het zal haken of wachten op volgende week zodat ik weet hoe de rest is en ik beter mijn kleuren kan bepalen, dat is wel lastig hoor met deze cal, een echt verrassingspakket :)
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eindelijk weer vrijdag blij mee fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk weer vrijdag blij mee fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk weer vrijdag blij mee fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eindelijk weer vrijdag blij mee fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tertia, zou je kunnen aangeven hoeveel steken je per toer moet hebben? Ik zit altijd te klooien of je de eerste steek na de hoek wel of niet moet haken. Ik vind het een te gek project, voor mij is dit mijn hoofd project en de rest komt pas aan de beurt als mijn toeren voor de cal gehaakt zijn😉 Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben het eens met Gerrinda. Ik doe de speciale steken met wit, de rest van de toeren gaan in allerlei tinten blauw met wat bruin. Maar ik wil graag haken, dus ga gewoon beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi. Ik heb even een vraag. Als je in rand 35 bent heb je dan 46 of 47 openingen? Ik kom steeds uit op 47. Misschien een gekke vraag. Ik heb de vorige toer goed geteld en was goed want daar kom ik op 139 halve vaste. Kun je mij hier op je blog antwoorden want ik namelijk geen fb. Verder vind ik het weer leuke toeren. Fijne dag gewenst groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb de afgelopen weken gedownload en wil gaan proberen mee te haken, ik haak hoofdzakelijk dekens voor gehandicapten volwassenen en bejaarden mensen in tehuizen in polen en deze super granny zou een mooi speelkleed kunnen worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo ik heb een vraagje ik zit nu op toer 36 en er staat in de hoeken 1 stokje 1 losse en 1 stokje en dan drie losse enz maar als ik op de foto kijk ziet het er heel anders uit help ik weet het niet meer

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi
    Toer 36 bravo 8193 maar op de foto lijkt het een andere kleur?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!