maandag 20 april 2015

Heel erg "ZEN" zijn.


Afgelopen weekend waren we aan het "relaxen" op de camping.
Eindelijk het eerste weekend van het kampeerseizoen dat we bleven slapen.

Even geen stress, geen moet-dingen, geen pc,
Heerlijk, heel erg "ZEN" zijn.

Zelfs Russel en Jadey deden mee ;-) 



En ook ik was helemaal in mijn element.
Dat haar van mij zit zelfs helemaal in "campinglook" ;-) 


Ik haakte een paar toeren aan de "Ripple Street" Blanket erbij.
Wat wordt 'tie mooi hé!! 




En we kwamen tot de ontdekking dat er nieuwe bewoners in het kleine huisje zijn ingetrokken.



Veel te snel was dit heerlijk weekendje alweer voorbij :-(
Maar wie weet.....volgende week weer?

Lieve Groetjes
Tertia




10 opmerkingen:

  1. wat heerlijk relaxt.en wat een mooie deken.ik zie dat jij haalt met de wijsvinger plat op je haaknaald..ga ik ook eens proberen,zodat ik krampen krijg.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leny, goed gezien, ik haak inderdaad met mijn wijsvinger op mijn haaknaald. Geen idee hoe dat zo gekomen is maar schijnbaar vind ik dat lekker haken.
      Ik werd mij er bewust van toen ik een haaknaald mocht testen
      http://terraysleven.blogspot.nl/search/label/Getest

      Verwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel zen uit, heerlijk !
    Wij gaan volgende week "zen zijn" fijn naar een huisje in Drenthe. De weersvoorspelling is..regen, maar we maken er wel wat zonnigs van ;-)
    Mooi, je deken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij en de honden zitten zichtbaar lekker te genieten. De ripple-deken wordt prachtig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk geniet zo! Wat een mooie deken wordt dat, mooie kleurtjes ook. Ik heb ooit eens geprobeerd om zo te haken en.... nooit meer anders. Als ik het doe zoals ik het vroeger op school en van mijn moeder leer dan krijg ik juist kramp. Dit haakt veel ontspannender vind ik.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk Tertia! Wij zijn zondagmiddag geweest. Maar nog best frisjes hier. Zo heerlijk zo'n plekje om even te genieten hè?! Ik word altijd al blij als we door de poort rijden. Ik wens je een fijn Zenseizoen! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, wat ziet dat er lekker zen uit! en wat wordt de ripple deken mooi zeg. Zou je aan kunnen geven hoeveel wol ik ongeveer nodig heb voor een ripple blanket want het lijkt mij een heerlijk project om in de zomervakantie aan te beginnen.
    Dit moet toch lukken naast het prachtige cal 2015 project van Jolanda en jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt heerlijk. Ik zou het wel weten voor komende weekend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!